Akupunktur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. juli 2012

bubba

Hejsa :-)

Min mand og jeg skal til akupunktur i morgen. Manden skal vidst bare have en kinesisk diagnose og jeg skal både have diagnosen og nålene. Vi har prøvet at blive gravide i over 2 år. Det har været meget løst. Har bare smidt p-pillerne og så har vi egentlig ikke gjort mere ved det. 

Akupunktøren vil regulere min mens, så den kommer hver måned og så vil han prøve at gøre min krop klar til graviditet

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om akupunktur, men både min mand og jeg synes det kunne være sjovt at prøve det.

Vi er monsterspændte og skeptiske.. Men har faktisk hørt meget positivt om det

Knus bubba

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

ønskebørn74

bubba skriver:

Hejsa :-)

Min mand og jeg skal til akupunktur i morgen. Manden skal vidst bare have en kinesisk diagnose og jeg skal både have diagnosen og nålene. Vi har prøvet at blive gravide i over 2 år. Det har været meget løst. Har bare smidt p-pillerne og så har vi egentlig ikke gjort mere ved det. 

Akupunktøren vil regulere min mens, så den kommer hver måned og så vil han prøve at gøre min krop klar til graviditet

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal mene om akupunktur, men både min mand og jeg synes det kunne være sjovt at prøve det.

Vi er monsterspændte og skeptiske.. Men har faktisk hørt meget positivt om det

Knus bubba

de anbefaler det på fretilitetsklinikken på OUH..

Anmeld

31. juli 2012

tarkoflen

Jeg er i fuld gang med akupunktur jeg ved endnu ikke, om det virker, men det får jeg forhåbentlig svar på indenfor den næste måneds tid

Rigtig meget held og lykke med det! Jeg håber snart l får jeres ønske opfyldt og hvem ved, måske skal der bare lidt akupunktur til

Anmeld

31. juli 2012

bubba

tarkoflen skriver:

Jeg er i fuld gang med akupunktur jeg ved endnu ikke, om det virker, men det får jeg forhåbentlig svar på indenfor den næste måneds tid

Rigtig meget held og lykke med det! Jeg håber snart l får jeres ønske opfyldt og hvem ved, måske skal der bare lidt akupunktur til

Uuuuuuuh.. Det bliver spændende :-) held og lykke til jer.. Vi må da lige holde lidt øje med hinanden :-)

Anmeld

31. juli 2012

tarkoflen

bubba skriver:

Uuuuuuuh.. Det bliver spændende :-) held og lykke til jer.. Vi må da lige holde lidt øje med hinanden :-)

Ja det er vildt spændende håber det hjælper! Skal nok komme med en update, når der sker noget

Anmeld

31. juli 2012

Viventerjer

JEG ER OVERBEVIST OM AT, DET VIRKER .. JEG SKAL SELV IGANG MED DET I FORBINDELSE MED IVF. I EFTERÅRET 

JEG ER I DEN TRO AT, HAR MAN MULIGHED FOR DET, SÅ KAN MAN LIGE SÅ GODT SÆTTE ALT IND I KAMPEN FOR DRØMMEBARNET 

ØNSKER DIG/JER ALT HELD 

Anmeld

1. august 2012

bubba

Viventerdig skriver:

JEG ER OVERBEVIST OM AT, DET VIRKER .. JEG SKAL SELV IGANG MED DET I FORBINDELSE MED IVF. I EFTERÅRET 

JEG ER I DEN TRO AT, HAR MAN MULIGHED FOR DET, SÅ KAN MAN LIGE SÅ GODT SÆTTE ALT IND I KAMPEN FOR DRØMMEBARNET 

ØNSKER DIG/JER ALT HELD 

Held og lykke til dig også.. Ønsker dg alt det bedste :-)

Anmeld

1. august 2012

Viventerjer

MANGE TAK 

Anmeld

2. august 2012

bubba

Var jo til akupunktur i går.. Det var en super oplevelse 

Troede jeg var dårlig til nåle, men mærkede næste ikke at han satte dem i, til sidste jog han en nål i knæet på mig bare for at få en lille reaktion fra mig, dét fik han.! Haha

Meget afslappende og glæder mig til næste gang :-) håber I får en lige så god oplevelse :-)

Anmeld

2. august 2012

tarkoflen

bubba skriver:

Var jo til akupunktur i går.. Det var en super oplevelse 

Troede jeg var dårlig til nåle, men mærkede næste ikke at han satte dem i, til sidste jog han en nål i knæet på mig bare for at få en lille reaktion fra mig, dét fik han.! Haha

Meget afslappende og glæder mig til næste gang :-) håber I får en lige så god oplevelse :-)

Heldige, jeg synes ikke det ligefrem er rart jeg fik en i hånden sidst og den gjorde ondt... Men jeg tror også det har noget med min endo at gøre, den driller og det hun gør er også for at gøre den bedre... Men det er heller ikke dem alle der gør ondt, der er bare nogle der gør mere ondt end andre

Håber du bliver glad for det og det hjælper dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.