ønsker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Kløver

dublo og brio skal helt sikkert på...  er lidt i tvivl med den autostol... da vi låner en baby autostol... der bliver hentet når jeg har født... så jeg aner ik hvor mange killo den går til...

vi har nemlig kigget på sådan en her http://www.kaereboern.dk/besafe-izi-kid-x3-isofix/

fordi den er bagudvendt og det skulle være sikrest... men den er fra 0-18 kg. og hvis den til baby er lige som de gængse 0-13 så er det jo dumt... eller hvad??

sys nemlig ik jeg kan finde nogle der går højere op der er bagudvendt...

den første skal være bagudvendt, men den næste går jo fra 9-18 kg mener jeg den hedder så hedder den 15-36 du kan også få nogle 9-36, men de skulle være knap så sikre.

min nabo ønskede også bagudvendt, men de er dyre og generelt svære at opdrive, og når de er store nok til næste str autostol dvs autostol i str 2 (9-18 kg) så er de så sikre i nakken, forskellen ikke er så stor. samtidig kan du også risikere at den bette ikke gider sidde i bagudvendt når de først bliver så store, da da jo ikke kan kigge ud ordentligt, og det er sværere at have kontakt til dem, men ville kigge omkring, hvis i ikke ved hvilken en i ønsker, kan i jo ønske pengene, og gemme dem, til i har besluttet og den kommer på bud. men ellers er den da også fin den i har kigget på, men der er åbenbart delte meninger om bagudvendte stole
vi ønskede til en maxi cosi axiss, og fik pengene, 2 gang havde vi nået at købe en vi har stående til hun kan bruge den, da den var sat over 1000 kr ned, brugte i stedet pengene på en tripp trapp stol til lillepigen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

crille

Kay skriver:

bobbelsdyr er selvskrevet

men er i tvivl om hvilke bøger fx. man skal ønske sig... eller musik? dåbsrør tror jeg ik vi får når det er til navngivning... men man ved jo aldrig... er ik rigtig til de ting der... for de bliver jo ik rigtig brugt til andet end at samle støv...

kan man mon ønske sig klapvogn??

Prøv at lur nettet med musik og bøger. Der er virkelig væld af muligheder  

Syntes da sagtens man kan ønske sig klapvogn. Man kan ønske sig lige hvad man mangler og kunne tænke sig (efter min mening).

Vi ønskede os også autostol her sidst og var så heldig at få en rigtig lækker en som bonus kan få glæde af i maaange år  

Anmeld

31. juli 2012

Kay

Maja84 skriver:

den første skal være bagudvendt, men den næste går jo fra 9-18 kg mener jeg den hedder så hedder den 15-36 du kan også få nogle 9-36, men de skulle være knap så sikre.

min nabo ønskede også bagudvendt, men de er dyre og generelt svære at opdrive, og når de er store nok til næste str autostol dvs autostol i str 2 (9-18 kg) så er de så sikre i nakken, forskellen ikke er så stor. samtidig kan du også risikere at den bette ikke gider sidde i bagudvendt når de først bliver så store, da da jo ikke kan kigge ud ordentligt, og det er sværere at have kontakt til dem, men ville kigge omkring, hvis i ikke ved hvilken en i ønsker, kan i jo ønske pengene, og gemme dem, til i har besluttet og den kommer på bud. men ellers er den da også fin den i har kigget på, men der er åbenbart delte meninger om bagudvendte stole
vi ønskede til en maxi cosi axiss, og fik pengene, 2 gang havde vi nået at købe en vi har stående til hun kan bruge den, da den var sat over 1000 kr ned, brugte i stedet pengene på en tripp trapp stol til lillepigen

tror også det bliver ønsket om penge til det...

det der navne tæppe du skrev om har du link til det?? for kan ik finde det og er nysgerri på hvordan det ser ud

Anmeld

31. juli 2012

Kay

crille skriver:

Prøv at lur nettet med musik og bøger. Der er virkelig væld af muligheder  

Syntes da sagtens man kan ønske sig klapvogn. Man kan ønske sig lige hvad man mangler og kunne tænke sig (efter min mening).

Vi ønskede os også autostol her sidst og var så heldig at få en rigtig lækker en som bonus kan få glæde af i maaange år  

dejligt... har nemlig fundet lige den klapvogn vi skal ha

Anmeld

31. juli 2012

crille

Kay skriver:

dejligt... har nemlig fundet lige den klapvogn vi skal ha

Lækkert Man får hurtigt samlet sig en god vognpark.. hehe.. og her er der både singlevogne og tvillinge, så det tager noget plads må man sige.. 

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Kay skriver:

tror også det bliver ønsket om penge til det...

det der navne tæppe du skrev om har du link til det?? for kan ik finde det og er nysgerri på hvordan det ser ud

http://www.babysam.dk/personligt-babytaeppe-pige

http://www.babysam.dk/personligt-babytaeppe-dreng

de er rigtig fine, især i barnevognen om sommeren, når dynen bliver for varm, og er rigtig lækkert og blødt. vi har et til begge vores

Anmeld

31. juli 2012

Kay

crille skriver:

Lækkert Man får hurtigt samlet sig en god vognpark.. hehe.. og her er der både singlevogne og tvillinge, så det tager noget plads må man sige.. 

hihi ja sådan er det jo når der er to i klapvogns størelsen men ja en vognpark uden lige er nødvendigt med sådan nogle størelser

Anmeld

31. juli 2012

Kay

Maja84 skriver:

http://www.babysam.dk/personligt-babytaeppe-pige

http://www.babysam.dk/personligt-babytaeppe-dreng

de er rigtig fine, især i barnevognen om sommeren, når dynen bliver for varm, og er rigtig lækkert og blødt. vi har et til begge vores

ej ja de er søde

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Kay skriver:

ej ja de er søde

rigtig meget, og gode praktiske, vi elsker vores tæpper

Anmeld

31. juli 2012

Pige2009

Kay skriver:

bobbelsdyr er selvskrevet

men er i tvivl om hvilke bøger fx. man skal ønske sig... eller musik? dåbsrør tror jeg ik vi får når det er til navngivning... men man ved jo aldrig... er ik rigtig til de ting der... for de bliver jo ik rigtig brugt til andet end at samle støv...

kan man mon ønske sig klapvogn??

Lotte og Totte bøger

Min personlige historie fra x-press

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.