dublo og brio skal helt sikkert på... er lidt i tvivl med den autostol... da vi låner en baby autostol... der bliver hentet når jeg har født... så jeg aner ik hvor mange killo den går til...
vi har nemlig kigget på sådan en her http://www.kaereboern.dk/besafe-izi-kid-x3-isofix/
fordi den er bagudvendt og det skulle være sikrest... men den er fra 0-18 kg. og hvis den til baby er lige som de gængse 0-13 så er det jo dumt... eller hvad??
sys nemlig ik jeg kan finde nogle der går højere op der er bagudvendt...
den første skal være bagudvendt, men den næste går jo fra 9-18 kg mener jeg den hedder så hedder den 15-36 du kan også få nogle 9-36, men de skulle være knap så sikre.
min nabo ønskede også bagudvendt, men de er dyre og generelt svære at opdrive, og når de er store nok til næste str autostol dvs autostol i str 2 (9-18 kg) så er de så sikre i nakken, forskellen ikke er så stor. samtidig kan du også risikere at den bette ikke gider sidde i bagudvendt når de først bliver så store, da da jo ikke kan kigge ud ordentligt, og det er sværere at have kontakt til dem, men ville kigge omkring, hvis i ikke ved hvilken en i ønsker, kan i jo ønske pengene, og gemme dem, til i har besluttet og den kommer på bud. men ellers er den da også fin den i har kigget på, men der er åbenbart delte meninger om bagudvendte stole 
vi ønskede til en maxi cosi axiss, og fik pengene, 2 gang havde vi nået at købe en vi har stående til hun kan bruge den, da den var sat over 1000 kr ned, brugte i stedet pengene på en tripp trapp stol til lillepigen 
Anmeld