Gaver til dåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

lycly

Umiddelbart synes jeg godt man kan Medmindre I fx ved at nogen af dem I vil ønske jer dem af, ikke har råd til det, så kan det måske gøre dem lidt forlegne. Men ellers synes jeg ikke der er noget i vejen for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Happiness

twinny skriver:

Godaften, skønne baby brugere.

Nu nærmer dåben sig med hurtige skridt.

Det er jo tvillinger der skal dåbes.

Men kan man tillade sig at ønske bobles dyr og wheely bugs til dem? Nu tænker jeg mest gudfar, bedsteforældre og sådan noget 

Folk skal jo i forevejen ud og bruge ekstra penge pga de skal købe to gaver. (som der er nogen der egentlig ikke har lyst til)

Det kan I sagens Om ikke andet, kan de jo få en delegave. Eller flere kan jo slå sig sammen Vi var til en tvillingedåb for nogle måneder siden. Der var vi 3 der slog os sammen, og gav hver pige et bobbles dyr

Anmeld

30. juli 2012

Kløver

Selvfølgelig kan du det, så kan folk måske gå sammen eller give penge. Vi har til begge børn ønsket brio tog og lego duplo, som jo også er r..dyrt men folk gik sammen

Selvfølgelig køber man 2 gaver og hver gave til samme beløb som man normalt ville give, de skal da ikke snydes fordi de tilfældigvis fik fødselsdag samme dag

Håber i får en rigtig dejlig og mindeværdig dag

Anmeld

30. juli 2012

twinny

Mange tak, tøser.

Anmeld

31. juli 2012

musse1

twinny skriver:

Jamen vi har bare sagt alle slag dyr er velkommen store og små.

Ja, vi har også sengetøj til junoirdyne, flyverdragter, alm. tøj og legetøj. Ellers gavekort til div. til børnebutikker. Det er vel fint

det syns jeg bestemt, og inen har jo sagt folk sakl købe noget fra ønskelisten, det er jo vejledene så folk har en ide om hvad de godt kunne bruge  håber i for en rigtig dejlig dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.