Gaver til dåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

twinny

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det synes jeg godt man kan. Jeg ville ikke betænke mig ved at skulle købe 2 gaver, og undrer mig over at nogen ikke har lyst til det...

Det smarte ved tumledyr er jo også, at de kan få ét tumledyr af nogen og ét andet af nogen andre, og så samle på dem. I stedet fo 2 af hver.

Kender du i øvrigt dem her? Har kigget på gave til min nevø, og de ser simpelhen geniale ud:

http://www.legeakademiet.dk/pi/Bilibo_fantasi_skal_2264_.aspx

Ja, lige præcis.

De ser rigtig fine ud. de kommer på listen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

twinny

foto på lærred skriver:

Ja det kan man godt. Folk kan jo også slå sig sammen. For hvis det er venner mv. så er det jo lidt dyre gaver, men man kan jo skrive det på en evt. ønskeseddel og så kan folk jo slå sig sammen hvis de ønsker det, og nære familiemedlemmer (forældre osv) giver jo gerne et lidt større beløb ellers kan de måske give et pengebeløb som tilskud og I så selv kan lægge resten oveni.

God barnedåb

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager overført på lærred, ugle wallstickers, dåbs invitationer

Okay. Jeg har nemlig allerede skrevet til en. Men blev helt i tvivl efter. Men som sagt folk kan slå sig sammen.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

musse1 skriver:

syns sagtens i kan ønske jer dem, i kan jo ønske jer fra de billige til de dyrer, og regner da også med i har andre ønsker på som er billigere, eller ønkser jer gavekort til dem, så kan folk jo selv vælge hvad de vil give og give for ;-) tumledyrene kan man jo få fra 250 kr 

Jamen vi har bare sagt alle slag dyr er velkommen store og små.

Ja, vi har også sengetøj til junoirdyne, flyverdragter, alm. tøj og legetøj. Ellers gavekort til div. til børnebutikker. Det er vel fint

Anmeld

30. juli 2012

twinny

Nadia&Daniel skriver:

Uhhh - det er ikke lige det vi har købt  Men vi har købt til dem begge  hihi

Ej, hvad har personen regnet med

Tja, dem der var med, ville aldrig bruge så mange penge på gave(r)..

Ja, helt ærligt. Så lad vær med at kom.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

K&S skriver:

Ej, det kan man da ikke tillade sig...! De kan jo bare lade være at komme

Ja, så behøver du heller ikke komme og spise vores mad.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

Månsson skriver:

Det syntes jeg sagtens i kan.. enten kan folk jo gå sammen eller vælge og købe noget andet

Ja, vi har også alle mulig andre ting på som sengetøj og alm legetøj og tøj.

Anmeld

30. juli 2012

twinny

MariaKyedDK skriver:

selvfølgelig kan du da ønske dig det til dem...

jeg vil da altid gå ud og købe to gaver til en tvillinge dåb, en personlig gave til dem HVER

Tænk at nogen spørger om man virkelig skal købe to gaver , det vil jeg nok tolke som om personen egentlig er skide ligeglad med en og sine børn....

Ja, det er jo TO børn. Så kan du lade være med at komme og spise vores mad.

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Jeg har aldrig været til en tvillingedåb, men jeg tror godt jeg kunne have fundet på at købe en stor gave i stedet for to mindre... Eksempelvis et bobles dyr, måske det er det, personen der spurgte om man skulle komme med to gaver har ment? Det håber jeg virkelig, alt andet ville være uacceptabelt i mine øjne... Men jeg må indrømme, at jeg ikke ville tænke vildt meget over, om det var en samlet gave eller der var to, men det kan da godt være, at man bude det, det er jo trods alt to små mennesker

Men jeg synes sagtens l kan ønske jer bobles dyr eller alternativt penge til dem

Rigtig god barnedåb

Anmeld

30. juli 2012

MariaKyedDK

twinny skriver:

Ja, det er jo TO børn. Så kan du lade være med at komme og spise vores mad.

ja ville da have det på samme måde der findes bare mange ØV-mennesker

håber i får en fantastisk barnedåbs-fest

Anmeld

30. juli 2012

K&S

twinny skriver:

Ja, så behøver du heller ikke komme og spise vores mad.

Lige præcis 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.