håber i kan give et svar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. juli 2012

Pernille Leschøtt

Jeg vil lige smide et svar med på vejen. Da jeg ventede mit første barn vidste jeg det ikke for, at jeg var 11 ugen henne. Men lidt ømme bryster. kvalme on ánd off. Jeg havde bækkenløsning ret hurtigt. Til sidst i min første graviditet kunne jeg næsten ikke gå på toilet selv fordi, at min iskias nerve sad i klemme. Andren graviditet. Men jeg mere kvalme end den første og havde og bækkenløsning med nr. 2. Og jeg har desværre fået efterfølgende gener i hofte og ryg. Men, at få en baby op i ens arme er det mest fantastiske. Og vi er igang med, at lave 3. barn. Og jeg er gået over tid, men nu må vi se tiden an. Nu håber jeg ikke, at jeg har skræmt dig og undskyld hvis jeg har, men det var lidt af mine erfaringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2012

tikka

Nørbo92 skriver:

hej alle 

kæresten og jeg ønsker os begge brændende et barn. vi har aftalt at forsøge fra april 2013 (om tuuuuuusind år) fordi jeg først er færdig med min uddannelse til juli samme år. 

men hvor mange af jer herinde har lidt af sværre problemer tidligt i graviditeten?? bækkenløsning og så videre, for min søster er nemlig gravid og ved hende har der været problemer fra starten og hun måtte sygemelde sig ..  men vil lige høre om det er noget mange er udsat for eller? 

håber i kan/vil give nogle svar!

kram.

Altså der er jo ikke garanti for noget som helst, men jeg planlægger selv at gå i gang med nr to til januar, hvor jeg så er færdig med uddannelse til april... Håber nemlig at få en ligeså nem graviditet, som med nr 1.. jeg havde to dage med kvalme, og var slet ikk besværet af min første graviditet, jeg gik på barsel 3 uger før termin, men kun fordi det var sådan det passede sammen med uddannelse, ellers var jeg fortsat... Så jeg havde en utrolig nem graviditet, det eneste der var, var at jeg var meget træt i starten...

Anmeld

31. juli 2012

chael

Det er meget forskelligt.

Og ville jeg ikke bekymre mig om, før end det er et reelt problem!

Anmeld

31. juli 2012

MorDk

Jeg har desværre været uheldig med begge graviditeter.

1. graviditet blev jeg sugemeldt fra omkring uge 19 pga. bækkenløsning. Her 2. gang allerede fra uge 7 pga. døgn kvalme. Efterfulgt af bækkenløsning....

Anmeld

31. juli 2012

Mom2

Nørbo92 skriver:

hej alle 

kæresten og jeg ønsker os begge brændende et barn. vi har aftalt at forsøge fra april 2013 (om tuuuuuusind år) fordi jeg først er færdig med min uddannelse til juli samme år. 

men hvor mange af jer herinde har lidt af sværre problemer tidligt i graviditeten?? bækkenløsning og så videre, for min søster er nemlig gravid og ved hende har der været problemer fra starten og hun måtte sygemelde sig ..  men vil lige høre om det er noget mange er udsat for eller? 

kram.

Nu ved jeg ikke om det 92 der står i dit brugernavn angiver din alder, i så fald at det gør vil jeg bestemt ikke begynde at bekymre mig om bækkenløsning allerede inden du er gravid!
Det er de færreste unge kvinder, som er i rimelig form, der får reel bækkenløsning!

De fleste gravide får ondt i bækkenet, i større eller mindre grad, men det er jo naturligt eftersom at det skal udvides og giver sig.. Mange der får at vide, at de har bækkenløsning, har rent faktisk reelt ikke bækkenløsning!.. (Info fra min jordemoder)

Anmeld

31. juli 2012

Miin'Baby'Mus

Nørbo92 skriver:

hej alle 

kram.

Jeg begyndte at få læn-ryg-nakke problemer omkring uge 10 og derfor har jeg tit hovedpine og det er nu så galt at jeg skal gå til en fys 

Er endnu ikke sygemeldt da jeg lige skal se hvordan det går med fys, men kan ikke meget af gangen før jeg har ondt over det hele.

Anmeld

31. juli 2012

5timesacharm..right?

alle jeg kender der har født, som har haft problemer under graviditeten, siger også at man lidt glemmer hvor slemt det var, når man holder sin baby for første gang

Anmeld

31. juli 2012

Adrina

Christina9870 skriver:

Nu ved jeg ikke om det 92 der står i dit brugernavn angiver din alder, i så fald at det gør vil jeg bestemt ikke begynde at bekymre mig om bækkenløsning allerede inden du er gravid!
Det er de færreste unge kvinder, som er i rimelig form, der får reel bækkenløsning!

De fleste gravide får ondt i bækkenet, i større eller mindre grad, men det er jo naturligt eftersom at det skal udvides og giver sig.. Mange der får at vide, at de har bækkenløsning, har rent faktisk reelt ikke bækkenløsning!.. (Info fra min jordemoder)

Bækkenløsning kan man gøre meget ved under ens graviditet. I mit tilfælde har jeg haft mange rygproblemer inden, så havde fået at vide at jeg nok ville få det tidligt i min graviditet, da der allerede var problemer i forvejen 

Mht kvalme osv er vidst meget forskelligt. Jeg har haft nøjagtigt på samme måde som da min mor ventede mig. Ned til mindste ting. Lidt sjovt .

Men håber at du får en pisse skøn graviditet når du kommer dertil! Det er så fedt, når man har det godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.