håber i kan give et svar :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
17 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

5timesacharm..right?

hej alle 

kæresten og jeg ønsker os begge brændende et barn. vi har aftalt at forsøge fra april 2013 (om tuuuuuusind år) fordi jeg først er færdig med min uddannelse til juli samme år. 

men hvor mange af jer herinde har lidt af sværre problemer tidligt i graviditeten?? bækkenløsning og så videre, for min søster er nemlig gravid og ved hende har der været problemer fra starten og hun måtte sygemelde sig ..  men vil lige høre om det er noget mange er udsat for eller? 

håber i kan/vil give nogle svar!

kram.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Frøken J.

Nørbo92 skriver:

hej alle 

kæresten og jeg ønsker os begge brændende et barn. vi har aftalt at forsøge fra april 2013 (om tuuuuuusind år) fordi jeg først er færdig med min uddannelse til juli samme år. 

men hvor mange af jer herinde har lidt af sværre problemer tidligt i graviditeten?? bækkenløsning og så videre, for min søster er nemlig gravid og ved hende har der været problemer fra starten og hun måtte sygemelde sig ..  men vil lige høre om det er noget mange er udsat for eller? 

kram.

Åååh, der er så stor forskel, og det er ofte ikke en gang genetisk, så det er ikke til at vide hvordan det bliver for dig! Jeg havde ingen problemer, havde en normal og nem graviditet. Havde kvalme og opkast i starten, men det er jo meget normalt!

Held og lykke til den tid

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Nørbo92 skriver:

hej alle 

kram.

jeg var gravid til uge 14 ca og de eneste gener jeg havde var, træthed, og ømme babser

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

okay, mange tak! 

du var en af de heldigere så 

tusinde tak skal du have 

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

FrkZier skriver:

jeg var gravid til uge 14 ca og de eneste gener jeg havde var, træthed, og ømme babser

okay, tak skal du have 

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Nørbo92 skriver:

okay, tak skal du have 

så lidt da

Anmeld

30. juli 2012

Miss BananaHammock

Jeg har ikke haft kvalme men har været og er stadig meget træt hele tiden. Plus pga. Min behandlingsbaggrund havde jeg restriktioner på hvad jeg måtte fysisk i starten. Men jeg tænker at når man er studerende har man gode muligheder for at komme omkring evt. Start gener. for at I får opfyldt jeres drøm hurtigt efter I går igang.

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har ikke haft kvalme men har været og er stadig meget træt hele tiden. Plus pga. Min behandlingsbaggrund havde jeg restriktioner på hvad jeg måtte fysisk i starten. Men jeg tænker at når man er studerende har man gode muligheder for at komme omkring evt. Start gener. for at I får opfyldt jeres drøm hurtigt efter I går igang.

mange tak ! 

håber jeg virkelig ogs!  der er ik noget vi ønsker os mere end det

vi taler næsten ik om andet hehe

Anmeld

30. juli 2012

mortilnoahogmelina

Hmm det er utrolig svært at svare på . Nogen har bare et stærkt bækken og andre måske lidt svagere . nogen lider af kvalme andre ikk .
ja sådan er vi såå forskellige..

Jeg selv har en dreng fra 2010 og havde bækkenløsning var sygemeldt fra uge 18, startede i uge 9. Jeg er selv i butik.

Jeg er nu gravid med 2 barn, og har gået hjemme siden uge 14 ca. og min bækkenløsning startede omkring uge 20 den her gang , på trods af jeg går hjemme ..

jeg havde ikk kvalme eller halsbrænd første gang .
Den her gang har jeg haft kvalme on off fra uge 24 og en del halsbrænd os .

Ens krop reagere bare såå forskelligt fra graviditet til graviditet ..

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

hold da op, du har alligevel været lidt hårdt ramt! 

håber bar at jeg kommer nogenlunde smertefrit igennem de første par mdr (hvis vi er så heldige at jeg bliver gravid inden jeg er færdig udlært!)  så ville det da være det rareste at man ik skulle døje med bækkenløsning, eller begyndende bækkenløsning! 

men tusinde tak for dit svar, alle svarene gir mig en form for ro i hovedet hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.