At vænne af med natflaske - hvornår og hvordan gør man det??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

B&J

LuLy skriver:

Jeg har prøvet det et par gange, men det hjælper ikke, og så er jeg endt med at overgive mig . Men nu har jeg besluttet mig for at nu skal det være, så jeg må nok bare bide tænderne sammen og nøjes med at give hende vand

nemlig...

det var også det vi ville begynde på men vi nåede det aldrig for tror daniel hørte os for næste dag stoppede han sku helt af sig selv vi sad sådan her hihihihhihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

lycly

B&J skriver:

nemlig...

det var også det vi ville begynde på men vi nåede det aldrig for tror daniel hørte os for næste dag stoppede han sku helt af sig selv vi sad sådan her hihihihhihi

Haha pleeease lad det samme ske her!

Anmeld

30. juli 2012

B&J

LuLy skriver:

Haha pleeease lad det samme ske her!

jeg krydser alt hvad jeg kan for jer

Anmeld

31. juli 2012

Den lykkelige

LuLy skriver:

Tak for dit svar Hvad gjorde I når I gik ind til hende? Gav hende sutten og lagde hende ned? Eller gav hende vand?

Det var lidt forskelligt.. de første gange tilbød jeg vand.. gav sut, dyne over og sagde godnat og gik ud.. den sidste gang vi var derinde ovenpå alt det græderi, drak hun lidt vand.. men ja ellers bare lige vise man er der.. giv sut, dyne og strøg over panden og godnat..

Anmeld

31. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
LuLy skriver:

Ja, mit problem her er nemlig også, at hun jo ER sulten, for hun spiser nemlig også det hele Har prøvet at give havregrød OG aftenflaske og hun vågner alligevel og spiser hele den flaske jeg giver hende. Men måske jeg bare skulle prøve med vand. Og kan egentlig godt se fornuften i at give det af kop og ikke flaske Tak for dit svar

Hun behøver ikke at være sulten selvom hun drikker det hele. Det er blevet en vane og hun synes sikkert det er hyggeligt med varm mælk og ligge i mors arme imens.

Jeg ville tage kampen om - Du skal være konsekvent. Som min sundhedsplejserske sagde det. Hvis man ikke har tænkt sig at gennemføre det skal man lade være, for så kommer baby ikke til at have lært noget af det og du har fået nogle hårde nætter med manglende søvn.

Læs evt. omkring mælkedranker på www.sst.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.