LineSchack skriver:
Vi har samvær et neutralt sted, og det var slet ikk meningen at vi skulle være sammen idag udover det. Og han vil gerne med os hjem men det mente jeg ikk at jeg ku tillade mig at tilbyde ham.. Derfor sagde jeg at det var bedst vis han brugte hans retur billet også kunne vi hygge onsdag når jeg og hand datter kom derned. Han sagde også det var helt iordeb men i toget vendte han 180grader. Jeg sagde en dag til ham at jeg hellere ville løse det nu end at gå fra hinanden som uvenner...Jeg har prøvet at forklare ham alt, men han lytter ik. Han smækker rører på og lader som om jeg ikk eksitere. Jeg har sagt undskyld. Bønfaldet ham og gjordt alt og alligevel fik jeg fingeren. Men jeg har ikk nægtet ham samvær med sit barn.
Det ved nu ikke med hen blik på samværet jeg mente
Mente når i var færdige og så syntes jeg da egentligt det er lige meget om i har en aftale eller ej. Han er tilsyneladende glad for dig og ville derfor gerne med hjem, men du vælger at sige nej fordi du ikke har råd til middag. Man burde da sagtens kunne sige til sin kæreste at man rigtig gerne vil hygge men at den store aftensmad var der ikke lige til, så kan han jo selv tage stilling til det.
Hvis jeg var ham ville jeg da alligevel med hjem og hygge med dig lige meget om du havde råd til aftensmad eller ej. Og selvfølgelig prøver han at være forstående, men det er da svært når hans ønske er at komme hjem og hygge sammen med dig og får et nej - så ja kan sagtens forstå han vendte 180 grader og blev sur, han var jo tydeligvis blevet såret.
Altså du skriver jo selv at i prøver at blive kærester igen, men du syntes så at aftaler er den enestre måde at være kærester på, hvor at jeg syntes at kærlighed der skal klemmes ind hvor man kan - ellers er det ikke kærlighed
Det virkede ikke som om du ville være sammen med ham 
Ja undskyld 
Anmeld