LineSchack skriver:
Hej alle sammen jeg mangler virkelig råd
Min Els kæreste og jeg havde planlagt at prøve igen som kæreste da vi jo har et barn sammen. Men han havde en masse krav blandt andet at jeg skulle vise ham at jeg gad han, starte en uddannelse osv. Jeg har kæmpet røven ud af bukserne okinæstesi mistet min familie pga af ham. Så idag har vi været sammen og jeg ber ham og At tage hjem til fredericia ( jeg bor i århus) han havde kun haft samvær med hans datter vi havde ingen aftale om mere idag. Da det somkommet til T han tager toget, blir han pisse sur og påstår jeg aldrig har elsket ham og at jeg bare lyver. Grundne til jeg ikk inviterede ham hjem var at jeg havde planlagt en vildt dyr date som en overraskelse og havdeikk råd til mad oveni. Det tror han ikk på og sviner mig til. Jeg spørg om vistadig skal ses på onsdag men han skriver at jeg gør hvad jeg vil. Men fredericia er en lang tur og vi er før blevEt smidt ud dernede og frygter det samme sker. Jeg har prøvet alt, og vise ham men det aldrig nok. Er det mig som er kællingen? Som han som altid mener eller er vi faktisk to om det her??? Hjælp er så ked af det... Tusind tak på forhånd. Undskyld stave fejl det skrevet fra min iPad som åbenbar har sit eget liv
.
Altså jeg syntes da heller ikke det ligefrem lød som om du ville være sammen med ham - men måske jeg ser dit eksempel forkert 
Hvis jeg var kommet for at se min datter og blev bedt om at gå igen, specielt hvis du egentligt ikke skal noget, ja så kan jeg da godt følge ham. Du kunne jo bare sige at han da gerne måtte komme med hjem, men at du altså ikke havde råd til det helt vilde. Det kan du jo sagtens uden at ødelægge overraskelsen 
Anmeld