Spaghetti Carbonara???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

smut du bare ud på wc igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Kay

Munder skriver:

Du mangler et dash af opfindsomhed

Du må meget gerne skrive hvad du endte med at putte i, og en lille kort beskrivelse

oki... jamen

2 mennesker:

pasta

lille smule salt

1 pakke bacon

3 fed hvidløg (ca)

1 lille glas hvidvin (1½-2 dl tror jeg)

4 æggeblomer

noget pamasan (en håndfuld tror jeg)

lidt frisk basilikum

peber efter smag

1/4 l. fløde

satte vand over og koge til pasta... med en lille bitte smule salt i... (pastaen kom i da vandet kogte)

stegte bacon næsten færdigt, imens halverede jeg 3 fed hvidløg der fik lov at stege med (de skal tages op igen læste jeg i en anden opskrift, og 3 fed er ik for meget når man piller dem op )

ned over det hældte jeg noget hvidvin... og lod det koge ind...

imens tog jeg nogle pastoriserede æggeblommer og parmasan, peber og frisk basilikum og rørte sammen.

da hvidvinen var godt ind fiskede jeg hvidløgene op og hældte fløde ud over bacon og vin og lod det simre og blive tykkere...

da pastaen var færdig kom den op i en skål... parmasan blandingen rørt ud i... og der efter bacon blandingen ud over... røre røre og så spise

havde jeg ik været gravid havde jeg drukket resten af den flaske vin under udførelse og indtagelse af maden

Anmeld

30. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

smut du bare ud på wc igen

der går ik længe før det er nødvendigt

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

der går ik længe før det er nødvendigt

hahaha

pas på med den fede mad haha

Anmeld

30. juli 2012

Munder

Kay skriver:

oki... jamen

2 mennesker:

pasta

lille smule salt

1 pakke bacon

3 fed hvidløg (ca)

1 lille glas hvidvin (1½-2 dl tror jeg)

4 æggeblomer

noget pamasan (en håndfuld tror jeg)

lidt frisk basilikum

peber efter smag

1/4 l. fløde

satte vand over og koge til pasta... med en lille bitte smule salt i... (pastaen kom i da vandet kogte)

stegte bacon næsten færdigt, imens halverede jeg 3 fed hvidløg der fik lov at stege med (de skal tages op igen læste jeg i en anden opskrift, og 3 fed er ik for meget når man piller dem op )

ned over det hældte jeg noget hvidvin... og lod det koge ind...

imens tog jeg nogle pastoriserede æggeblommer og parmasan, peber og frisk basilikum og rørte sammen.

da hvidvinen var godt ind fiskede jeg hvidløgene op og hældte fløde ud over bacon og vin og lod det simre og blive tykkere...

da pastaen var færdig kom den op i en skål... parmasan blandingen rørt ud i... og der efter bacon blandingen ud over... røre røre og så spise

havde jeg ik været gravid havde jeg drukket resten af den flaske vin under udførelse og indtagelse af maden

Den skal prøves (det må hellere blive en fredag, hvis jeg skal hygge mig med vinen imens&nbsp

Anmeld

30. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

hahaha

pas på med den fede mad haha

jeps... det er farligt...

Anmeld

30. juli 2012

Kay

Munder skriver:

Den skal prøves (det må hellere blive en fredag, hvis jeg skal hygge mig med vinen imens&nbsp

jeps... den skal helt sikkert laves når jeg er færdig med at amme... godt med fremtids mål

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

jeps... det er farligt...

hihih

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Kay skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.