Spaghetti Carbonara???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Kay

IsabellaCiinea skriver:

synes næsten at det der tager længest tid at at koge spaghetti og stege bacon

hihi ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

lailamik

Kay skriver:

ja har aldrig smagt det... og aldrig lavet det... men har sådan lyst til at prøve...

har du en rigtig god opskrift på det???

for syntes når jeg googler   at der kommer MANGE forskellige ideer om hvordan det skal laves  og det er ik lige til at gennemskue hvilken en der er bedst....

MUMS! Min yndlings ret  Har ikke lige en opskrift til dig, da jeg bare laver den efter hovedet. Genskabte den efter at have prøvet den på en italiensk resturant på strøget, København. Kan ihvertfald anbefales 

Anmeld

30. juli 2012

Pige2009

Kay skriver:

oki tak

Velbekomme Altid rart med ny inspiration

Anmeld

30. juli 2012

Kay

Baagøe skriver:

Velbekomme Altid rart med ny inspiration

Anmeld

30. juli 2012

Kay

tak for hjælpen... er ik ret god til at følge en opskrift... så det blev en god sammenblanding af dem alle sammen med mit eget tvist... og nøj det blev godt... liger total træt og overmæt på sofaen...

er sikker på den ret ville passe sig rigtig godt til et glas hvidvin

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

ja har aldrig smagt det... og aldrig lavet det... men har sådan lyst til at prøve...

har du en rigtig god opskrift på det???

for syntes når jeg googler   at der kommer MANGE forskellige ideer om hvordan det skal laves  og det er ik lige til at gennemskue hvilken en der er bedst....

http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Spaghetti+cabonara.opskrift?0=11137

denne plejer jeg at bruge... UUUUHM DET GODT

Anmeld

30. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

http://www.madopskrifter.nu/Opskrifter/Spaghetti+cabonara.opskrift?0=11137

denne plejer jeg at bruge... UUUUHM DET GODT

vi fik det i aften... blandede en masse opskrifter sammen inde i mit hoved og det blev så godt

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

vi fik det i aften... blandede en masse opskrifter sammen inde i mit hoved og det blev så godt

hehe dejligt det blev godt! det også lidt det jeg plejer at gøre med diverse retter - jeg er elendig til at følge en opskrift.. det bliver altid lidt 'her og her' men godt bliver det som regl

Anmeld

30. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

hehe dejligt det blev godt! det også lidt det jeg plejer at gøre med diverse retter - jeg er elendig til at følge en opskrift.. det bliver altid lidt 'her og her' men godt bliver det som regl

jeps

men det er jo ret fed mad... min mave siger i altfald sjove lyde nu

Anmeld

30. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

jeps

men det er jo ret fed mad... min mave siger i altfald sjove lyde nu

det er faktisk meega fed mad - ihvertfald hvis man bruger fuldfed fløde.. meeeeeen, det smager jo dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.