Anonym skriver:
Det er rigtigt. Vi har bare rigtig mange gange været i biffen ude og spise og sådan nogle ting alene. Men det ændre ingenting. Det er nærmest som om man venter på at komme hjem til vores datter igen
jeg synes ikke det lyder som om du er klar til at gøre jeres forhold forbi, som du har det nu. Uden at kende dig og uden at vide det.
Jeg kan bare sige, at jeg har oplevet mange af de samme følelser og ting som du beskriver, og det er mange år siden efterhånden og vi er stadig sammen på 12. år
Vi gik i parterapi og siden har jeg aldrig været i tvivl om, at det er ham jeg skal leve med resten af mit liv - jeg kan simpelthen ikke undvære ham!
Mange ting kan skygge over kærligheden, selvom den er der, hvilket kan gøre det svært at mærke den. I vores tilfælde handlede det egentlig mest om mig og min egen tvivl omkring mig selv og mine følelser (en grundlæggende tvivl omkring mig selv, om jeg var god nok, følte rigtigt og nok osv., noget, som jeg sandsynligvis ville have kæmpet med uanset hvilket forhold, jeg havde befundet mig i). Derfor kæmpede jeg on/off i de første mange år med tvivlen, men den har som sagt været væk i mange år siden jeg indså hvori problemet lå! Inderst inde vidste jeg dog godt, at jeg ikke kunne undvære min dejlige kæreste! Men det kan være svært at vide sig sikker, specielt når man har mødt hinanden meget tidligt og ligesom udvikler sig i forholdet og ikke har meget andet at sammenligne med, og derfor skal lære sig selv at kende I forholdet frem for, at mange lærer sig selv at kende gennem mange forhold og i pauserne mellem kærester, gennem engangsforetagener osv. osv.
Men ingen tvivl om, at intet bliver anderledes eller bedre af bare at lade stå til og ikke gøre noget ved problemerne! Så afsted med jer - det skylder I jer selv, jeres forhold og ike mindst jeres datter 
Anmeld