hvad er det bedste ved jeres kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Miin'Baby'Mus

MarieMor skriver:

ja , må indrømme jeg synes der mangler lidt romantik her på siden 

så var lidt interreseret i at høre om i har en helt bestemt oplevelse eller bare noget helt generelt om mændende i jeres liv i har lyst til at dele for at sprede lidt glæde og romantik ?

Nu er jeg gravid og føler mig faktisk meget forelsket i denne periode  Jeg kan godt være rigtig strid med alle de hormoner og jeg har det samtidig med tit ret træls og har ofte hovedpine.

Kæresten herhjemme er så god til at tage hensyn, vise omsorg, hygge med mig og hente ting til mig. Han griner af mig når jeg bliver sur istedet for at give igen og lave skænderi, og så griner jeg så også  Syntes virkelig han er dejlig og jeg savner ham hver dag når han er på arbejde, vi har alligevel været sammen i over 6 år, så det er kun dejligt med alle de her hygge-følelser 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

OktoberMor

Jeg elsker min forlovede overalt i denne verden.. Vi har snart været sammen i 6 år, hvor de første 2 år gik med masser af rygter om hinanden, og dårlig stemning hvor jeg selv har været ved at give op et par gange, fordi nogle folk kun ville os ondt... <3 Men jeg er utrolig glad for at vi kæmpede mod alle ods, og stadig den dag idag er sammen. Han er min bedste ven, Min soulmate, min støtte og mit alting.. Er noget så glad for at vi venter vores lille prinsesse efter alle de ting vi har været igennem.. 

Kærlighed til alle!!

Anmeld

30. juli 2012

LBK

MarieMor skriver:

ja , må indrømme jeg synes der mangler lidt romantik her på siden 

så var lidt interreseret i at høre om i har en helt bestemt oplevelse eller bare noget helt generelt om mændende i jeres liv i har lyst til at dele for at sprede lidt glæde og romantik ?

ALT

Anmeld

30. juli 2012

5timesacharm..right?

det jeg elsker allermest ved min kæreste er, at han kan tage mine dårlige dage (hvor jeg nærmest er umulig at være sammen med) jeg kan simpelthen få de mindste ting til at gå mig på, fordi jeg ik er så god til at glemme dårlige ting. men min kæreste plejer bar at smile, kysse mig på næsen og sige, du er nu dejlig skat..  hehe, så føler jeg mig som den heldigste pige i verden 

Anmeld

30. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Der er simpelhen ingen som ka mig til at grine, så meget som min kærste ka! 

Han husker alle de vigtige datoer, og nu mener jeg ik min fødselsdag osv, men feks datoer som den dag min far døde. Så ka han lige finde på at forslå at vi da lige ska en tur på kirkegården. Det betyder meget!!

Han fortæller mig, når jeg er "urimelig" 

Han lyver aldrig og siger at jeg feks ser godt ud i tøj, der ik er pænt til mig.

10 år og "mange" kg sener + 2 børn, føler jeg mig stadig total lækker, når han kigger på mig!

Aner aldrig hva han finder på af gaver.

Han er den bedste far i hele verden!! Vh stine

Anmeld

30. juli 2012

VIPpigen

Lyder bestemt som om der er kærlighed i luften...

Åhh, min mand får det bedste frem i mig. Jeg elsker ham for at selvom jeg har sagt 1000 gange at han skal slå brættet ned, så gør han det ikke... Og jeg kan kun trække på smilebåndet

Han kan være seriøs, og samtidig det største legebarn.

Ham og Lilje bringer sammen smil på mine læber.

Han kan gøre mig tosset.

Han får mig stadig til at rødme efter 3 år sammen, og giver mig stadig kriller i maven.

Han er lige som han skal være, og vil ikke lave ham om

Anmeld

30. juli 2012

Isabella_mor

der er næsten ikke en finger at sætte på min kæreste.. alt han gør, gør han med hjertet...  

han driller mig da lidt ind imellem, men jeg kan godt lide det. fordi han jo er min eneste ene, så må jeg jo også drille ham

jeg elsker ALT ved min kæreste  undtagen hans prutter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.