hvad er det bedste ved jeres kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

AnonymMor

MarieMor skriver:

ja , må indrømme jeg synes der mangler lidt romantik her på siden 

så var lidt interreseret i at høre om i har en helt bestemt oplevelse eller bare noget helt generelt om mændende i jeres liv i har lyst til at dele for at sprede lidt glæde og romantik ?

Jeg elsker min kæreste fordi han er verdes derjligste person

Han er der altid for mig, og som han siger så er det mig fra for alt andet Han er altid så sød og forstående.. Det er ham jeg føler mig tryg hos. det er hos ham jeg får alt den kærlighed og varme jeg har behov for  

Han er god til at give mig bekræftigelse i at det er MIG han vil være sammen med og ingen andre. og at han synes jeg er lækker selvom jeg selv sys jeg er en flodhest  hehe men det er rigtig rart at få sådanne ting at vide rigtig mange gange når man ikke har helt så meget selværd  men han er god til at jeg føler mig ekstremt elsket og få mig til at indse nogle ting om mig selv som jeg elsker ham så højt for

Han er bare helt perfekt for mig og vi har det så godt sammen  selvom vi SAGTENS kan skændes, så finder vi altid ud af det og jeg er ikke i tvivl om at det er ham jeg vil være sammen med resten af mit liv

og noget som har brunget os endnu tættere sammen er at vi for 6 uger siden gennemgik en sen abort pga vores lille pige havde en hjertefejl  Det var vores første barn og vi havde taget 16 mdr om ar blive grabvide, så vi glædede os så meget til at blive forældre  Men under hele forløbet har han været så sød, kærlig og støttende for mig. hjulpet mig på rette vej igen og fået mig til at indse at vi nok skal blive forlædre til et levedygtig barn engang, og vores englepige aldrig vil blive glemt  Han er der bare altid, og er sikker på jeg har vundet den bedste mands hjerte for jeg VED jeg ikke kan få nogen anden der er som ham  han ER den BEDSTE  

Og er 100 på at tingende ikke vil ændre sig når der kommer et barn, for med alt det vi har gået i gennem sammen så bliver det ikke noget problem for os  selvfølgelig en udfordring  men der skal mere til at slå os ud  jeg elsker ham af hele mit hjerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

JanetBJ

Selvom der er ting han ikke er god til, så prøver han alligevel, med hjælp fra mig ..

Han er som han er, og det kan jeg lide ham for. Han giver mig ikke op, hvis jeg får et flip (gør jeg nogengange) han vil have mig når jeg er værst, og også når jeg er bedst!

utroligt at han kan holde mig ud , når jeg er hidsig/sur ..

Udover det, så er han sexyyyyyyyyyyyy in bed wauuuw.

Anmeld

30. juli 2012

DitteFisk

Min kæreste er min bedste ven  vi taler så godt sammen, og det er det allevigtigste

Og så er han ultra-hjælpsom! Hvis jeg har det lidt graviditets-skidt, så henter han gerne det jeg lige har brug for Eller ser efter min dreng.

Han elsker at få mig til at smile og så fortæller han mig hver dag hvor smuk han synes jeg er selv når jeg er syg og allermest grim, fortæller han mig at jeg er dejlig og smuk.

Anmeld

30. juli 2012

KarinaA

Han er perfekt 

han er der altid for mig, støtter mig 100 %

Han er trofast, hjælpsom, forstående, og helt utrolig kærlig 

sexlivet er fantastisk selv efter så lang tid og med barn nr. 2 på vej..

han forstår at værtsætte alt jeg gør for ham .. 

og han er den perfekte far for min datter 

Jeg elsker ham vist bare helt kolosal meget, og ønsker for guds skyld at vi altid skal være sammen, for ville ikke kunne uden ham 

Anmeld

30. juli 2012

CaWi

Uh jeg kunne lave en lang liste...
Han er bare verdens bedste far og kæreste. Fuldstændig perfekt for mig og Villads

Med ham er jeg som Himmalaya - tættere på himmelen

Anmeld

30. juli 2012

MorAnna.

Selvom vi har været sammen i 25 år, så er vi stadig forelskede

Han kan få mig til at smil og grine, som ingen andre. Og han vil vel og mærket gøre alt for det. Han er omsorgsfuld og kærlig. Mit hjerter smelter når han smiler og kigger på mig med hans smukke øjne. Han er god til, at fortælle mig om sine følelser. Han tør, at græde foran mig. Han ELSKER at putte og nusse. Han fortæller mig, at jeg er sexet når jeg ikke selv synes det. Han kommer og går ikke uden, at give mig kys og kram, og fortælle at han elsker mig. Han får mig til, at føle mig tryg og elsket. Når jeg græder, og synes det hele er noget møg, så holder han om mig, nusser min ryg og snakker stille og rolig til mig. Vi kan rende rundt og jagte hinanden som to små børn med et glas vand. Han kan græde til disneyfilm 

Han er den bedste for mig og vores børn. Han er en fantastisk far og mand, og jeg elsker ham så højt

Her i nat, hvor han kom hjem fra nattevagt, puttede han sig indtil mig og fortalte hvad han følte for mig, og den fik bare ikke for lidt. Det skal siges at han troede jeg sov, så da han fandt ud af, at jeg var vågen blev han helt flov og genert. Så sødt

Anmeld

30. juli 2012

SS82

Jeg elsker min kæreste over alt på jorden  Og elsker alt ved ham  Ikke at vi ikke har vores skænderier, men det skal man for ellers er bi ikke os selv og står ved den vi er. Men alligevel har vi det fantastisk - og ville ikke ønske nogen anden 

Anmeld

30. juli 2012

Adrina

Barnepigen skriver:

Det bedste ved min kæreste er at han er den han er 

Der er ingenting jeg vil ændre ved ham for han er lige som en rigtig kæreste skal være.  Han kan altid få mig til at smile og han får mig til at føle at jeg virkelig er elsket. 
Selvom vi har været sammen i over et år er jeg stadig helt forelsket i ham. Vi har dog ingen børn endnu og bor heller ikke sammen, så nogle gange kan der godt gå noget tid mellem vi ser hinanden. 

Jeg elsker ham for den han er

Det bedste er at han virkelig bare elsker mig for den jeg er 

Anmeld

30. juli 2012

Troldemommi

Min mand er den bedste mand i verden og han gør mig så lykkelig, han er verdens bedste ægtemand og verdens bedste far til vores barn og kommende børn og der er ingen jeg hellere vil tilbringe resten af mit liv med, og når vi engang er gamle og grå så er det også ham jeg vil begraves ved siden af.

Monica

Anmeld

30. juli 2012

mille-mus

At han er lige præcis som han er 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.