Hvornår starter jeres børn i institution? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

LR85

Håber a min dreng først kommer til at starte når han er 1 år. 

Min store dreng startede da han var 10 måneder, og synes det var en tand for tidligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Mother-love

Isabella var 8 mdr da hun startede i vs. Men stoppede først min barsel da jeg havde gået barslen helt ud.
Var jeg glad for for hun var meget syg hele tiden i starten.

Anmeld

30. juli 2012

CaWi

Planen er at Villafs skal starte i dagpleje når han er 7 mdr. Så har vi rn måned til at køre ham ind, inden jeg starter på job.
Har valgt at gemme noget af min barsel til senere tidspunkt

Anmeld

30. juli 2012

CaWi

Planen er at Villafs skal starte i dagpleje når han er 7 mdr. Så har vi rn måned til at køre ham ind, inden jeg starter på job.
Har valgt at gemme noget af min barsel til senere tidspunkt

Anmeld

30. juli 2012

Annette A

Venter til han er 18 mdr. Det er hårdt økonomisk, men det kan lade sig gøre og så er det bestemt det jeg vælger.

Anmeld

30. juli 2012

Koen.

Min datter var 16 mdr da hun startede i dagpleje, lillemanden er endnu ikke startet

Anmeld

30. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Er blevet hjemme så længe jeg måtte...

Valgte at han skulle starte så der var lidt mere end 1 måned til indkøring så han fik tid til at tage det i hans tempo

Anmeld

30. juli 2012

Autostol.dk

Oskar var 7½ mdr da han kom afsted og det gik over alt forventning. 

Vi har en DP som mener, at det med, at bruge flere uger på at køre barnet ind, kun er til skade for barnet - har ingen ide om det er rigtigt!

Oskar var i DP 2 timer sammen med Mor mandag, tirsdag alene hele formiddagen, onsdag fra morgen og sov til middag hos DP og blev hentet lige derefter og torsdag havde han en normal dag (7,30-16).

Sådan gjorde hun altid og hun har aldrig haft problemer med, at få børnene kørt ind.

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

MissTas skriver:

jeg har 12 mrd barsel.. min datter starter i dagpleje når hun er knap 11 mrd og så har jeg en månedstid til at køre hende ind

Det samme her :-) bortset fra at det var vuggestue :b

Anmeld

30. juli 2012

MortilCilas

crille skriver:

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

Cilas var 9½ månede da han startede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.