Hvornår starter jeres børn i institution? (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel er dit barn når h*n starter i institution?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.188 visninger
56 svar
0 synes godt om
30. juli 2012

crille

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

ano14316

Magnus starter på mandag og bliver 10 mdr onsdagen efter.

Her har det ikke været hvor længe vi har "valgt" at gå hjemme, men hvor længe det har været muligt. jeg ville rigtig gerne have været hjemme til han var min. 1 år. men det har ikke kunnet lade sig gøre rent økonomisk, og af samme årsag startede jeg på arbejde da han var 7 mdr. og min kæreste har så haft barsel indtil i dag, og nu har jeg så 3 ugers ferie..

Anmeld

30. juli 2012

B&J

daniel var også 10mdr ca da han startede, det valgte vi så vi kunne få skubbet ham mere igang med den mad og det har bare virkede så fantastisk

Anmeld

30. juli 2012

MissTas

crille skriver:

Inspireret af anden tråd, bliver jeg nysgerrig på hvor længe i vælger at gå hjemme på barsel..

jeg har 12 mrd barsel.. min datter starter i dagpleje når hun er knap 11 mrd og så har jeg en månedstid til at køre hende ind

Anmeld

30. juli 2012

Frk.S

Freja starter i dag.

Og på søndag bliver hun 11 mdr.

I dag skal hun bare lige være der en times tid, og så putter vi lige så stille på derfra. 

Anmeld

30. juli 2012

isabellasmor

crille skriver:

Jeg tager et år mere hjemme med prinsesessen  Hun er 9 mdr nu. 

Fordi jeg synes at børn har aller bedst af at være hjemme indtil børnehave. Og når man så har økonomisk mulighed for det, så er det jo bare at gøre det, for vores vedkommende i hvert fald 

Regner med måske at tage et år mere så jeg alt i alt har haft hende hjemme til hun er 3 år, men nu må vi se

Anmeld

30. juli 2012

Aabye

Marcus var over 12 mdr da han startede..  Han skulle ha startet da han var 11 mdr.. Men så blev dagpleje mor syg... Og bag efter blev Marcus syg med snot og høj feber.. Så han startede altså først da han var 12 mdr..
Ville gerne ha startet ham op da han var 10 mdr.. Men der havde den dagpleje vi ville have ikke plads..

Lille ny baby regner vi med skal starte op allerede omkring 7/8 mdrs alderen.. For der har samme dagpleje mor en plads.. Og vil rigtig RIGTIG gerne have ny baby i samme dagpleje som hans storebror

Anmeld

30. juli 2012

maria_wlt

Tristan kom af sted som 10 mdr - barsel over. Ene kom af sted som 9 mdr - startede på job 2 mdr før tid. De var begge klar

Anmeld

30. juli 2012

TbCp

Liva startede 2 uger før hun blev et år.

Mikkel bliver over 1 år inden han starter, men vi ved endnu ikke hvornår

Anmeld

30. juli 2012

Moar2011

Storm kom afsted da han var 11mdr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.