Min søn har spist hans afføring!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Mor1012

Isabella_mor skriver:

bare lige sørg for at vandet der har været kogt er koldt før han får det...

Åh hehe jaaa sorry

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

TeamRocket

Kog ham, altså ikke bokstavelig talt- men i bad og få børstet tænder og renset ham godt og giv ham en masse at drikke. Mere kan du nok ikke gøre. Det er ikke noget man sådan lige dør af, han kan nok godt få lidt dårlig mave men det er nok det, det var jo hans eget og hans egne bakterier.

Anmeld

29. juli 2012

MorEllen

Emilieprinsessen skriver:

kog noget vand og give ham det , og evt youghurt som er godt til mave/tarm systemet,

Hvorfor synes du det er en god idé at give kogt vand!? Kan godt se meningen i yoghurt, men kogt vand?!

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Vil lige sige at min søn er over et år gammel så jeg tror ikke at han har behov for at få vandet kogt mere?

Anmeld

29. juli 2012

MorEllen

Den åbenlyse "faren" ved at spise afføring er jo e.coli bakterien som er i afføring.. Symptomerne på e.coli-infektion er diarre, efter nogle dage kan der være blodig diarre, og bakterien angiber også nyrerne. Så hvis din søn får diarre skal du opsøge læge med det samme.
Men jeg tror ikke din søn er den første der har smagt på afføring, det er der mange børn der lige skal prøve.. Så slap bare af men vær opmerksom på symptomer som diarre, slaphed og feber.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

MyLille skriver:

Den åbenlyse "faren" ved at spise afføring er jo e.coli bakterien som er i afføring.. Symptomerne på e.coli-infektion er diarre, efter nogle dage kan der være blodig diarre, og bakterien angiber også nyrerne. Så hvis din søn får diarre skal du opsøge læge med det samme.
Men jeg tror ikke din søn er den første der har smagt på afføring, det er der mange børn der lige skal prøve.. Så slap bare af men vær opmerksom på symptomer som diarre, slaphed og feber.

Tak for hjælp

Anmeld

29. juli 2012

MorEllen

Anonym skriver:

Vil lige sige at min søn er over et år gammel så jeg tror ikke at han har behov for at få vandet kogt mere?

Nej, det er ikke nødvendig at koge vandet

Anmeld

29. juli 2012

MorEllen

Anonym skriver:

Tak for hjælp

Var så lidt

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Kog ham, altså ikke bokstavelig talt- men i bad og få børstet tænder og renset ham godt og giv ham en masse at drikke. Mere kan du nok ikke gøre. Det er ikke noget man sådan lige dør af, han kan nok godt få lidt dårlig mave men det er nok det, det var jo hans eget og hans egne bakterier.

Er hermed gjort! Tak for hjælp

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Isabella_mor skriver:

han får sikkert rigtig dårlig mave og kan blive syg med opkast og ræserrøv... der er over en MILLIARD bakterier i afføring, så han kan godt blive rigtig syg... 

så det skal du selvfølgelig lige være obs på.. 

men føj, det må da virkelig ikke have smagt særlig godt... håber ikke han bliver smadder dårlig..

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.