Min søn har spist hans afføring!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21.939 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Hvad skal jeg gøre?? Min søn har i et uopmærksomt øjeblik uden ble på lagt en pølle på gulvet og så spist af den bagefter!!! Hvad skal jeg gøre nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Ayasmor

Anonym skriver:

Hvad skal jeg gøre?? Min søn har i et uopmærksomt øjeblik uden ble på lagt en pølle på gulvet og så spist af den bagefter!!! Hvad skal jeg gøre nu??

Først og fremmest vaske munden og børste hans tænder.. Ellers ved jeg faktisk ikke lige hvad man gør ?

Anmeld

29. juli 2012

RiUL

Vaske hans mund? Tror ikke der er så meget at gøre ved det  

Anmeld

29. juli 2012

B&J

jaa som de andre vask hans mund og børst tænder mere kan man ikke gøre

Anmeld

29. juli 2012

Isabella_mor

han får sikkert rigtig dårlig mave og kan blive syg med opkast og ræserrøv... der er over en MILLIARD bakterier i afføring, så han kan godt blive rigtig syg... 

så det skal du selvfølgelig lige være obs på.. 

men føj, det må da virkelig ikke have smagt særlig godt... håber ikke han bliver smadder dårlig..

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jaa som de andre vask hans mund og børst tænder mere kan man ikke gøre

Skal han ikke til læge???

Anmeld

29. juli 2012

B&J

Anonym skriver:

Skal han ikke til læge???

nej kan slet ikke se hvad de skal kunne gøre hvis han får feber eller bliver sløg senere ja så skal du ellers ikke tror ikke han bliver syg af det

Anmeld

29. juli 2012

Mor1012

Anonym skriver:

kog noget vand og give ham det , og evt youghurt som er godt til mave/tarm systemet,

Anmeld

29. juli 2012

Isabella_mor

Emilieprinsessen skriver:

kog noget vand og give ham det , og evt youghurt som er godt til mave/tarm systemet,

bare lige sørg for at vandet der har været kogt er koldt før han får det...

Anmeld

29. juli 2012

FrkT

Vær obs på hans afføring den næste måned i hvert fald (måske længere), da det kan give børneorm, og DET er bestemt IKKE sjovt, og skal behandles. Så hold øjnene åbne efter små hvide orm (sorry for de  detaljer, men har selv haft det som barn, da jeg var slem til at putte sand i munden, og jeg husker SÅ tydeligt hvor ubehageligt det var).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.