nægter at udlevere mit barn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

wamse

Ej sikke da et fjols

Har du ingen familie eller venner, som kan hjælpe med at hente dit barn i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Ej sikke da et fjols

Har li taget toget op til min far der bor 15 km fra ham som kører mig ud og henter hende men det er så anden gang på en uge han laver sådan nogle pludselige ændringer i vores planer, sidste uge ringede han og sagde han ikk ville have hende på ferie alligevel i 3 uger, der havde han haft hende i en uge..

Anmeld

29. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Håber du har fået hende hjem igen ellers må du kontakte politiet.

Jeg synes, at du skal kontakte mødehjælpen og statsforvaltningen i morgen og få en snak med dem omkring din situation

Anmeld

29. juli 2012

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Har li taget toget op til min far der bor 15 km fra ham som kører mig ud og henter hende men det er så anden gang på en uge han laver sådan nogle pludselige ændringer i vores planer, sidste uge ringede han og sagde han ikk ville have hende på ferie alligevel i 3 uger, der havde han haft hende i en uge..

Har du fået hentet bettepigen?

Anmeld

29. juli 2012

Sjl-msl-Mkl

wamse skriver:

Ej sikke da et fjols

Jeg tro måske du skal overveje hvad for nogle aftaler du laver med ham. Det viker ikke til at du kan stole på ham. Hvis jeg havde været dig ville jeg nok kontakte SF for ligesom og sætte dem ind i sagen, det kan jo ende med at han kan blive dømt for bortførelse - og så endda af sit eget barn! Skørt..

Anmeld

29. juli 2012

Pige2009

merethe skriver:

Håber du har fået hende hjem igen ellers må du kontakte politiet.

Jeg synes, at du skal kontakte mødehjælpen og statsforvaltningen i morgen og få en snak med dem omkring din situation

Helt enig! Det tjener intet formål for Jeres barn, at han ændrer i planerne. Det er også ilde set i SFV

Anmeld

29. juli 2012

hyskystar

Hvis i ikke har en samværs aftale på skift hvor på der står den kan tvangsfuldbyrdes i fogderetten bliver det svært at få hjælp af politiet..

hvis dette er noget han gør tit og i intet har på skrift vil jeg holde hende fra samvær med ham til han har fået fastsat samvær i SF er jo ikke holdbart at han kommer med trusler og beholder hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.