nægter at udlevere mit barn :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.930 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

Anonym trådstarter

Min datter kom hjem til hendes far igår, og i dag skriver han at det er om det er okay at hun kommer kl 7, men nu nægter han mig at få hende hjem igen :/ hva gør jeg, har først li sendt tingene ind til statsforvaltningen her i torsdags ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

Min datter kom hjem til hendes far igår, og i dag skriver han at det er om det er okay at hun kommer kl 7, men nu nægter han mig at få hende hjem igen :/ hva gør jeg, har først li sendt tingene ind til statsforvaltningen her i torsdags ??

Jeg ved ikke om man kan gå til politiet hvis hun ikke har bopælsadresse hos dig, men jeg tror jeg ville prøve... ellers ville jeg troppe op hos ham - han må i hvert fald ikke nægte dig at se din egen datter, så han skal lukke dig ind eller give dig din datter - nægter han det kan du i hvert fald ringe til politiet.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg ved ikke om man kan gå til politiet hvis hun ikke har bopælsadresse hos dig, men jeg tror jeg ville prøve... ellers ville jeg troppe op hos ham - han må i hvert fald ikke nægte dig at se din egen datter, så han skal lukke dig ind eller give dig din datter - nægter han det kan du i hvert fald ringe til politiet.

hun bor fast ved mig, og har gjort det siden 1. januar

Og tak for svar

Anmeld

29. juli 2012

Wimmie

Anonym skriver:

hun bor fast ved mig, og har gjort det siden 1. januar

Og tak for svar

Så er det bare med at få ham meldt...selvom det er surt at skulle gå den vej 

Han har ikke noget familie som du kan snakke med, og som kan tale ham til fornuft?

Har du nogen forklaring på hvorfor du ikke må få din datter lige pludselig? 

Anmeld

29. juli 2012

dukke

Anonym skriver:

Hvis hun ikke kommer kl 7 i dag så meld ham og husk at gem alle de sms'er du får fra ham 

hvor gammel er hun ?

og så får du lige en fra mig

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Så er det bare med at få ham meldt...selvom det er surt at skulle gå den vej 

Han har ikke noget familie som du kan snakke med, og som kan tale ham til fornuft?

Har du nogen forklaring på hvorfor du ikke må få din datter lige pludselig? 

hans familie vil ikke snakke med mig..

men grunden er at vi har klar aftale om at hvis jeg bringer hende op til ham skal han bringe hende tilbage, og det vil han ikke da det pludselig er for dyrt i benzin for ham, jeg har ikke kørerkort, og han bor 70 km væk i en by der kun går busser ti hver 2. time i hverdagen, og sjældenere i weekenden, så jeg har ikk mulighed for at hente hende..
og nu vil han så slet ikk af med hende

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

dukke skriver:

Hvis hun ikke kommer kl 7 i dag så meld ham og husk at gem alle de sms'er du får fra ham 

hvor gammel er hun ?

og så får du lige en fra mig

okay tak

hun er 2 år

Anmeld

29. juli 2012

Isabella_mor

Hvor gammel er jeres datter??? Prøv at kontakte politiet og se om de kan gøre noget. Det er da fejt at han gør det sådan! Hvad er grunden til at han ikke vil komme med hende? 

Anmeld

29. juli 2012

VIPpigen

Anonym skriver:

hans familie vil ikke snakke med mig..

men grunden er at vi har klar aftale om at hvis jeg bringer hende op til ham skal han bringe hende tilbage, og det vil han ikke da det pludselig er for dyrt i benzin for ham, jeg har ikke kørerkort, og han bor 70 km væk i en by der kun går busser ti hver 2. time i hverdagen, og sjældenere i weekenden, så jeg har ikk mulighed for at hente hende..
og nu vil han så slet ikk af med hende

Silken et fjols... Hvad bliver der af barnets tarv... Øv. Hvor bor du henne, og hvor gammel er din datter??

Anmeld

29. juli 2012

dukke

Anonym skriver:

okay tak

hun er 2 år

det var så lidt

Jeg kan sku blive så gal når jeg høre sådan noget! håber at han kommer med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.