Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pernille Leschøtt skriver: Hej og velkommen jeg er selv ret ny faktisk. Jeg hedder forresten Pernille og jeg er lige blevet 25 år her den 18 Juli. Jeg har været sammen med min mand i 8½ år og vi har snart været gift i 4 år. Og vi bor på sydfyn. Vi har to dejlige drenge som er 4 og 2 år, Men vi er i fuld gang med, at prøve på nr. 3. Men det var lidt om mig. Mvh. Pernille.
Hej og velkommen jeg er selv ret ny faktisk. Jeg hedder forresten Pernille og jeg er lige blevet 25 år her den 18 Juli. Jeg har været sammen med min mand i 8½ år og vi har snart været gift i 4 år. Og vi bor på sydfyn. Vi har to dejlige drenge som er 4 og 2 år, Men vi er i fuld gang med, at prøve på nr. 3. Men det var lidt om mig.
Mvh.
Pernille.
Velkommen til dig også så!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tusind. Er i også igang med,at prøve, at få en baby?
Hov hehe. Tusind tak. Er der egentlig nogen af jer som ved hvor lang tid, at der kan gå før, at man kan blive gravid når man har få fjernet eb p-stav?
velkommen til håber du bliver ligeså glad for det som os andre hehe
Velkommen til..
Tusind tak. Hvor er det super dejligt, at der endelig er nogen kvinder hvor man kan snakke om alt det med babyer som mændene har lagt øre til i ret lang tid.
Jeg tror, at jeg vil bruge det ret meget. Det har jeg lidt på fornemmeren hehe.
Må jeg være nysgerrige og spørge om hvor mange børn, at i har hver især. Jeg har som sagt to dejlige drenge på 4 og 2 år. Og de hedder Kevin og Kian.
love.laugh.live skriver: Vil bare lige smide en hilsen til jer allesammen herinde på baby.dk og fortælle lidt om mig selv. Jeg er en pige på 20 år fra Østjylland. Jeg bor sammen med min kæreste og mine to små hundebasser. Vi har endnu ingen børn, men det er helt sikkert en fælles drøm vi har for fremtiden, kæresten min og jeg. Jeg har i længere tid luret lidt herinde på hjemmesiden, og nu da jeg er begyndt at være lidt aktiv er det da vidst også på tide at hilse på. Knus og god søndag til jer alle!
Vil bare lige smide en hilsen til jer allesammen herinde på baby.dk og fortælle lidt om mig selv.
Jeg er en pige på 20 år fra Østjylland. Jeg bor sammen med min kæreste og mine to små hundebasser. Vi har endnu ingen børn, men det er helt sikkert en fælles drøm vi har for fremtiden, kæresten min og jeg.
Jeg har i længere tid luret lidt herinde på hjemmesiden, og nu da jeg er begyndt at være lidt aktiv er det da vidst også på tide at hilse på.
Knus og god søndag til jer alle!
velkommen til herfra mig.. Det er altid dejligt med nye kvinder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128