Hej allesammen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.553 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

SanneJensen

Vil bare lige smide en hilsen til jer allesammen herinde på baby.dk og fortælle lidt om mig selv.

Jeg er en pige på 20 år fra Østjylland. Jeg bor sammen med min kæreste og mine to små hundebasser. Vi har endnu ingen børn, men det er helt sikkert en fælles drøm vi har for fremtiden, kæresten min og jeg.

Jeg har i længere tid luret lidt herinde på hjemmesiden, og nu da jeg er begyndt at være lidt aktiv er det da vidst også på tide at hilse på.

Knus og god søndag til jer alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Dot D

hej og velkommen til. håber du bliver glad for at være her

hilsen fra en anden østjyde

Anmeld

29. juli 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Velkommen til

Anmeld

29. juli 2012

Aprilmor11

love.laugh.live skriver:

Vil bare lige smide en hilsen til jer allesammen herinde på baby.dk og fortælle lidt om mig selv.

Jeg er en pige på 20 år fra Østjylland. Jeg bor sammen med min kæreste og mine to små hundebasser. Vi har endnu ingen børn, men det er helt sikkert en fælles drøm vi har for fremtiden, kæresten min og jeg.

Jeg har i længere tid luret lidt herinde på hjemmesiden, og nu da jeg er begyndt at være lidt aktiv er det da vidst også på tide at hilse på.

Hej og velkommen til. Jeg håber at du får masser af glæde af at være herinde. Det har mange af os hvertfald

Anmeld

29. juli 2012

Clisolka

Hej og velkommen til Baby - håber du bliver glad for at være herinde 

Anmeld

29. juli 2012

B&J

Hej og velkomme til denne skønne side håber du får det super dejlige her inde

Anmeld

29. juli 2012

SanneJensen

Tusind tak til jer alle

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

Velkommen Her blir du helt sikkert glad for at være! Vi er sku for mange der bruger liiiiidt for meget tid herinde

Anmeld

29. juli 2012

Pernille Leschøtt

Hej og velkommen jeg er selv ret ny faktisk. Jeg hedder forresten Pernille og jeg er lige blevet 25 år her den 18 Juli. Jeg har været sammen med min mand i 8½ år og vi har snart været gift i 4 år. Og vi bor på sydfyn. Vi har to dejlige drenge som er 4 og 2 år, Men vi er i fuld gang med, at prøve på nr. 3. Men det var lidt om mig.

Mvh.

Pernille.

Anmeld

29. juli 2012

SanneJensen

HeidiØ skriver:

Velkommen Her blir du helt sikkert glad for at være! Vi er sku for mange der bruger liiiiidt for meget tid herinde

Haha, kan allerede godt mærke at det er lidt vanedannende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.