Nostalgi tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Muhmi

Neki skriver:

Man kan da ikke få dem længere ...kan man?

Nope, men derfor kan jeg tydeligt stadig huske smagen... Hvis jeg fik én igen ville jeg gå fuldstædig flikflak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Morgensol

Muhmi skriver:

Nope, men derfor kan jeg tydeligt stadig huske smagen... Hvis jeg fik én igen ville jeg gå fuldstædig flikflak

De kan købes I Norge..  

Anmeld

29. juli 2012

Neki

Bertemor skriver:

De kan købes I Norge..  

Så må vi fluks til Norge... jeg elskede dem også

Anmeld

29. juli 2012

Morgensol

Neki skriver:

Så må vi fluks til Norge... jeg elskede dem også

Jeg skal til Norge til september og har besluttet at jeg må ha et par stykker med hjem..  

Anmeld

29. juli 2012

Neki

Bertemor skriver:

Jeg skal til Norge til september og har besluttet at jeg må ha et par stykker med hjem..  

God idé...kan jeg godt forstå. Jeg var i Norge sidste efterår, så der skulle jeg da have vidst det..så havde jeg kigget efter dem

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

Neki skriver:

haha... ja, heldigvis ser vi da ikke sådan ud længere. Gad vide hvornår det vender tilbage i moden igen

Forhåbentlig aldrig

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

Muhmi skriver:

Ååårh jeg husker også tydeligt den slags busker... Havde et par i skrigende orange... Blev mega nederen over at jeg blev for fed til dem lige pludselig hehehe

hahaha Kæft vi har været ømme at se på!

Anmeld

29. juli 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Buffalo støvler, neonbukser og UV kæder.. det var præcis sådan jeg så ud på blå mandag!!

Det var den fede stil.. om 15år ser vi det hele igen.. Tror sku stadig jeg har en uv kæde i gemmeren eller to, måske jeg så kan tjene kassen på dem for så er det jo retro

Anmeld

29. juli 2012

HeidiØ

Månsson skriver:

Det var den fede stil.. om 15år ser vi det hele igen.. Tror sku stadig jeg har en uv kæde i gemmeren eller to, måske jeg så kan tjene kassen på dem for så er det jo retro

Årh manner, jeg BURDE også stadig ha mine buffalos, for for satan de var dyre!!

Uh la laaa UV i gemmeren!

Anmeld

29. juli 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Årh manner, jeg BURDE også stadig ha mine buffalos, for for satan de var dyre!!

Uh la laaa UV i gemmeren!

Ja det var sku ikke sådan noget billig fis som man køber idag, men solidt fodtøj med masser af gummie

Jeg samlede os på sådan nogle spice girls kort lidt ala fodbold kort, havde en hel mappe, sååå fedt ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.