AnnaKJ skriver:
FEr bare kommet til et punkt nu hvor jeg bare ikke tror det amning holder mere
Vil så gerne amme min datter, men der kommer bare intet godt ud af det mere 
De første 14 dage gik det godt, da mælken var løbet til og hun spise hver 3. - 4. time og sov 5-6 timer om natten.
Men nu (efter jeg har været syg, ved ikke om der er en sammenhæng?), spiser hun HELE TIDEN!
Hun får mad, spiser over 2-3 omgange, hvor der er indlagt bøvsning og skiftning imellem, og hun når altid til det punkt hvor hun bare ikke VIL HAVE MERE! Altså hvor hun skubber sig totalt væk fra brystet og er mæt.
MEN der går max 1-1 1/2 time, så er hun sulten igen 
Jeg orker bare ikke! Jeg får ikke spist eller sovet, når absolut intet herhjemme, kommer ikke i bad (ja i know - totalt klamt!) og værst - jeg får slet ikke tiden sammen med Lærke som jeg gerne vil.
Vi kan ikke længere tage nogen steder hen, uden vi er sikre på at der er et sted jeg kan amme. Så pt. sidder jeg lænket herhjemme uden transportmiddel, i sommervejret med en lille pige der hænger ved brystet hele tiden.
Lærke har ferie fra bh i næste uge (har været planlagt længe) og jeg er alene med dem, hvordan skal det ikke gå? 
Min mand har svært ved at forstå at vi rent faktisk har 2 børn nu og der altså er ting der skal laves i hjemmet. Jeg har virkelig forsøgt at snakke med ham (ikke til ham, men med ham) og sagt det meget pænt om ikke han havde lyst til at hjælpe lidt til - men nu er jeg da virkelig i tvivl om hvor meget jeg kan holde den pæne tone næste gang 
Piger - hvad søren skal jeg gøre? Vil så gerne amme, men den flaske virker mere og mere tiltagende, og især fordi det går ud over tiden med Lærke
Hvad havde i gjort?
Fra ammenet.dk:
Appetitspring kaldes også sultspring og beskriver, hvordan baby i en periode efterspørger mere amning med det formål at sætte mælkeproduktionen op. I takt med at baby bliver ældre, vokser behovet for modermælk. Dette sker typisk i ryk. Generelt kan man se appetitspring omkring 3 uger, 6 uger, 3 måneder og 6 måneder (1). Nogle oplever derudover også appetitspring omkring 7-10 dage og 4 måneder (2). Mødre der ammer længere, kan opleve appetitspring flere gange efter 6 måneders alderen. Disse appetitspring kan være foruroligende for mødre, som ikke kender til dem, idet de kan komme til at føle, at amningen er ved at gå i vasken, eller at der er noget galt med deres mælk. Det er dog helt normalt og ønskværdigt, at baby øger efterspørgslen til brystet, når der er behov for mere mælk.
Jeg er også sikker på det er appetitspring. Det er tosse hårdt men det er simpelthen for at øge din produktion

og ps så er det en skrøne at der ikke er næring nok i din mælk. Der er lige præcis den den mængde næring som hun har behov for

Så hold ud, hold ud. Pludselig snart vender det hele igen
Anmeld