Nedregulering på næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

tarkoflen

løkkeled skriver:

Ja det kan være hårdt at være i beh. Jeg må sige at jeg var en af dem som ingen bivirkning fik hverken psykisk eller fysisk, så det var selvfølgelig dejligt og vi fik en skøn dreng som nu er 6 år og senere en pige på den "alm" måde.

Held og lykke

Jeg er heller ikke plaget af bivirkninger, så det er rigtig dejligt! Især denne gang, fordi jeg får dobbelt dosis menopur i forhold til sidste gang, men det har ikke umiddelbart påvirket mig.

Jeg er bare meget opmærksom på, om jeg gør noget, der kan forkludre et eller andet... Og så er det bare træls at et dumt vækkeur gør, at man kommer så meget i tvivl og bliver ekstra opmærksom på alt i ens krop! Jeg bekymre mig nok lidt for meget nogle gange, men det er ikke kun på grund af det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg tager det helt reglmæssigt og efter planen ellers, så jeg håber virkelig ikke der sker noget ved det. Det er første gang, jeg ikke har taget det på det samme tidspunkt.

Tusind tak for dit svar, det beroligede mig

Det var godt En enkelt gang sker der ikke noget ved

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det var godt En enkelt gang sker der ikke noget ved

Nej det håber jeg heller ikke!

Du har beroliget mig mere end sekretæren på Skejby, men hun mente bare jeg skulle vente og se til på torsdag når jeg skal skannes, så håber jeg bare det går som smurt

Tak for opmuntringen, det er så skønt med gode mennesker herinde

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

Nej det håber jeg heller ikke!

Du har beroliget mig mere end sekretæren på Skejby, men hun mente bare jeg skulle vente og se til på torsdag når jeg skal skannes, så håber jeg bare det går som smurt

Tak for opmuntringen, det er så skønt med gode mennesker herinde

Ha ha, nej altså, det er jo noget andet hvis det er hver anden gang, eller man bare tager det når man lige husker det. Men en enkelt gang sker der ikke noget ved

Tror da det er de færreste der kan sige at der ikke er smuttet et par timer en gang.

Håber det ser fint ud til skanningen, med masser af små ægblærer

Skal du forresten ikke med til vores lille barnløshedsbehandlingsgruppe-møde? Ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men vi mødes i Kolding området

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Ha ha, nej altså, det er jo noget andet hvis det er hver anden gang, eller man bare tager det når man lige husker det. Men en enkelt gang sker der ikke noget ved

Tror da det er de færreste der kan sige at der ikke er smuttet et par timer en gang.

Håber det ser fint ud til skanningen, med masser af små ægblærer

Skal du forresten ikke med til vores lille barnløshedsbehandlingsgruppe-møde? Ved selvfølgelig ikke hvor du bor, men vi mødes i Kolding området

Pyha dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har prøvet det

Jeg har godt overvejet det, men jeg er jo ikke lige så garvet som jer andre og hvis nu jeg er heldig, at jeg bliver gravid i denne omgang, så vil jeg ikke komme og være hende det lykkedes for hurtigere end jer andre! Har l aftalt hvornår l skal mødes?

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Pyha dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, der har prøvet det

Jeg har godt overvejet det, men jeg er jo ikke lige så garvet som jer andre og hvis nu jeg er heldig, at jeg bliver gravid i denne omgang, så vil jeg ikke komme og være hende det lykkedes for hurtigere end jer andre! Har l aftalt hvornår l skal mødes?

Skidt med hvor garvet man er, det vigtigste er at mødes med nogen der kender til frustrationerne ved at være i behandling.
Og lykkes det denne gang, ja så er det da kun dejligt at høre om succeshistorierne

Vi har ikke aftalt en dato endnu, men kom gerne med forslag

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Skidt med hvor garvet man er, det vigtigste er at mødes med nogen der kender til frustrationerne ved at være i behandling.
Og lykkes det denne gang, ja så er det da kun dejligt at høre om succeshistorierne

Vi har ikke aftalt en dato endnu, men kom gerne med forslag

Jeg skal nok tænke over det ved du om der kommer andre fra Århus? Jeg ryger på dagpenge i næste måned, så der er desværre ikke så mange penge at tage af så jeg vil rigtig gerne kunne dele udgiften til kørsel med nogle, hvis det kunne lade sig gøre men det kunne være super hyggeligt!

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg skal nok tænke over det ved du om der kommer andre fra Århus? Jeg ryger på dagpenge i næste måned, så der er desværre ikke så mange penge at tage af så jeg vil rigtig gerne kunne dele udgiften til kørsel med nogle, hvis det kunne lade sig gøre men det kunne være super hyggeligt!

Det kunne være super huggeligt, men foreløbig er vi desværre kun 3, håber der kommer flere til

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Det kunne være super huggeligt, men foreløbig er vi desværre kun 3, håber der kommer flere til

Jeg skriver lige inde i tråden, så den forhåbentlig kommer op

Anmeld

30. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg skriver lige inde i tråden, så den forhåbentlig kommer op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.