Nedregulering på næsespray

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juli 2012

tarkoflen

Hej kloge piger

Mit vækkeur rigede ikke i morges, da jeg skulle tage min næsespray, og er først lige vågnet nu, så der er gået meget mere end de 8 timer, der må gå om natten er der nogen, der ved, hvad der sker ved det?

Det er ikke gået galt før med, at der er gået for lang tid, men øv hvor er jeg træt af det og nervøs for, om der kan ske noget ved det!

Øv hvor er jeg bare træt af det! Nu har kæresten også sat sit vækkeur, så det ikke sker igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Nessie

Nu er der jo gået endnu længere tid, men håber du har taget den nu.

Er du lige startet på næsesprayen, eller er du længere henne i forløbet?

Hvor mange timer var der i mellem?

Anmeld

29. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Nu er der jo gået endnu længere tid, men håber du har taget den nu.

Er du lige startet på næsesprayen, eller er du længere henne i forløbet?

Hvor mange timer var der i mellem?

Jeg er langt henne i forløbet, jeg skal skannes på torsdag og se, hvornår de kan tage æg ud. Jeg tog den med det samme jeg opdagede det, men der var der desværre gået næsten 11 timer øv jeg synes det er træls!

Anmeld

29. juli 2012

løkkeled

Har også prøvet det, og der skete intet, så synes du skal tage det roligt. De anbefaler at der kun skal gå 8 timer, men jeg kan huske at jeg spurgte hvad der ville ske hvortil der blev svaret, at bare det ikke skete hver dag.

Pøj pøj

Anmeld

29. juli 2012

Nessie

tarkoflen skriver:

Jeg er langt henne i forløbet, jeg skal skannes på torsdag og se, hvornår de kan tage æg ud. Jeg tog den med det samme jeg opdagede det, men der var der desværre gået næsten 11 timer øv jeg synes det er træls!

Når det ikke er mere sker der ikke noget, og slet ikke hvis du ellers tager det regelmæssigt, det skal nok gå fint

Pøj pøj på torsdag

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

løkkeled skriver:

Har også prøvet det, og der skete intet, så synes du skal tage det roligt. De anbefaler at der kun skal gå 8 timer, men jeg kan huske at jeg spurgte hvad der ville ske hvortil der blev svaret, at bare det ikke skete hver dag.

Pøj pøj

Tusind tak for dit svar! Det beroligede mig lidt, at jeg ikke er den eneste der har prøvet det! Men øv hvor bliver man bare nervøs over hvert en lille ting i alt det her! Jeg gør i hvert fald

Jeg tager det normalt meget præcist, så jeg håber det går

Endnu engang tak

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

Nessie skriver:

Når det ikke er mere sker der ikke noget, og slet ikke hvis du ellers tager det regelmæssigt, det skal nok gå fint

Pøj pøj på torsdag

Jeg tager det helt reglmæssigt og efter planen ellers, så jeg håber virkelig ikke der sker noget ved det. Det er første gang, jeg ikke har taget det på det samme tidspunkt.

Tusind tak for dit svar, det beroligede mig

Anmeld

30. juli 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
tarkoflen skriver:

Hej kloge piger

Mit vækkeur rigede ikke i morges, da jeg skulle tage min næsespray, og er først lige vågnet nu, så der er gået meget mere end de 8 timer, der må gå om natten er der nogen, der ved, hvad der sker ved det?

Det er ikke gået galt før med, at der er gået for lang tid, men øv hvor er jeg træt af det og nervøs for, om der kan ske noget ved det!

Øv hvor er jeg bare træt af det! Nu har kæresten også sat sit vækkeur, så det ikke sker igen!

Læste tråden helt helt forkert.

Troede du talte om almindelig næsespray fordi du måske var snottet eller sådan noget. Kunne slet ikke forstå din bekymring. hehe

Men jeg ved ikke noget om det. Håber at det ikke gør noget

Anmeld

30. juli 2012

tarkoflen

mor:) skriver:

Læste tråden helt helt forkert.

Troede du talte om almindelig næsespray fordi du måske var snottet eller sådan noget. Kunne slet ikke forstå din bekymring. hehe

Men jeg ved ikke noget om det. Håber at det ikke gør noget

Hi hi nej så var jeg nu nok ikke gået i panik

Anmeld

30. juli 2012

løkkeled

Ja det kan være hårdt at være i beh. Jeg må sige at jeg var en af dem som ingen bivirkning fik hverken psykisk eller fysisk, så det var selvfølgelig dejligt og vi fik en skøn dreng som nu er 6 år og senere en pige på den "alm" måde.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.