Vis mig din 7 måneders elskling :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

lilledittemor

Wimmie skriver:

Hun er da super sød

Mila er 7 mdr og altid i hopla.

Hun har længe trillet fra ryg til mave, men først i denne uge er hun begyndt at trille tilbage også, hehe
Hun  vil gerne stå op hele tiden, og så snakker hun konstant! 

Hun er også en rigtig charmetrold der smelter hjerter overalt, og vi har stort set aldrig skrigeture. Hun sover igennem og nogle dage sover vi endda længe 

Hun er så småt begyndt at trække sig fremad men har ikke helt fundet ud af at kombinere arme og ben til at kravle.

Hun eeelsker risgrød og øllebrød og er også glad for al slags mos - selv det med "klumper" er ved at være ok nu

Hun bruger 74 i bodyer og 68 i bukser. Hun er knap 72 cm lang og 8,5 kg

Jeg er VILD med din datter! Hun er bare for lækker

Hvor længe sover i, når i sover længe?

Bella hun kryber rundt over det hele, men når hun bliver for ivrig, så glemmer hun det og så skubber hun sig bagud og bliver sur

Har det taget lang tid at vænne hende til mos?
Bella har været et par måneder om at gide det, og det er stadig ikke altid at hun synes at det er spændende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

lilledittemor

132319 skriver:

Babyer i den alder kan være svære at se kønnet på Alle troede at min dreng var en pige og jeg er også ofte blevet spurgt om min datter var en dreng  

Jeg har ikke lige et billede af min fætters søn men det er helt vildt, de kunne i hvert fald sagtens ligne søskende

Ja jeg ved det godt

Det er derfor min datter altid har pynt i håret eller kjole på
Og det er helt vildt at hun kan sige i sin hvide barnevogn med lyserød dyne og lyserødt fluenet - have kjole på OG pynt i håret.. Og folk tror stadig at hun er en dreng..

Jeg er bare

Anmeld

30. juli 2012

Wimmie

Ditte_Marie skriver:

Jeg er VILD med din datter! Hun er bare for lækker

Hvor længe sover i, når i sover længe?

Bella hun kryber rundt over det hele, men når hun bliver for ivrig, så glemmer hun det og så skubber hun sig bagud og bliver sur

Har det taget lang tid at vænne hende til mos?
Bella har været et par måneder om at gide det, og det er stadig ikke altid at hun synes at det er spændende..

Tak 

Hun vågner som regel omkring 6.30 og så leger hun lidt med noget legetøj nede i sengen mens jeg små-slumrer. Omkring 7.30 får hun en flaske og så sover vi begge til omkring kl. 9 

Så tager jeg hende over i min seng og så ligger vi og hygger, snakker, leger osv. nogle gange står vi først op kl. 10 

Det tog en lille måneds tid at vænne hende til mos og grød og først nu er hun ved at vænne sig til dét med klumper i.

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

4kløver skriver:

Han er godt nok lige blevet 8 mdr.
Han møver sig frem så han er over alt
Han elsker sin mos. Flaske gider han ikke. Han elsker også at stå men sidde selv kan han ikke. Han bliver ked af det når jeg prøver med han så det må vente til han har lyst.
Han har i dag været på knæ og tæer så det gik der sport i.
Han er ved at få tand 5 også elsker han sin søster når hun laver lyde...

Awwh

Vildt at han har så mange tænder!!

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

Wimmie skriver:

Tak 

Hun vågner som regel omkring 6.30 og så leger hun lidt med noget legetøj nede i sengen mens jeg små-slumrer. Omkring 7.30 får hun en flaske og så sover vi begge til omkring kl. 9 

Så tager jeg hende over i min seng og så ligger vi og hygger, snakker, leger osv. nogle gange står vi først op kl. 10 

Det tog en lille måneds tid at vænne hende til mos og grød og først nu er hun ved at vænne sig til dét med klumper i.

Det var da en god ide at give hende lidt legetøj.

Bella vågner kl. 6.30-7 og hun er bare ikke frisk, men hun vil ikke sove videre. Så hun kommer op og lege lidt, og så sover vi igen 1-2 timer efter vi er stået op.

Tror jeg vil prøve dit trick for hun bliver piv det meste af dagen og har ikke en ordentlig rytme.
De dage hvor hun sover til kl. 9-9.30 er det meget bedre..

Anmeld

30. juli 2012

Fenja09

Ditte_Marie skriver:

Tak

Nårh - så er hun da en lille en

Jeg tror hun er meget almindelige, men nok lidt under gennemsnittet 

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Jeg tror hun er meget almindelige, men nok lidt under gennemsnittet 

Det var heller ikke ment på den måde

Bare fordi min egen datter er i toppen af kurven

Anmeld

30. juli 2012

Fenja09

Ditte_Marie skriver:

Det var heller ikke ment på den måde

Bare fordi min egen datter er i toppen af kurven

Ja, og min ligger inden for normalen men under gennemsnittet

Tog det nu heller ikke som noget negativt - min datter vejer lidt over 9 kg, hvor meget vejer din?

Anmeld

31. juli 2012

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Ja, og min ligger inden for normalen men under gennemsnittet

Tog det nu heller ikke som noget negativt - min datter vejer lidt over 9 kg, hvor meget vejer din?

Okay

Min datter vejer lige under 9kg og er 71cm lang
Hun fyldte 7 måneder d. 26.07

Anmeld

5. august 2012

Københavnermor

Min datter vejer lige over 7 kg, og er ca. 72 cm lang..
Hun er snart 8 måneder nu.

Hun kravler, sidder selv, forsøger at rejse sig op af ting, og er ellers bare så super dejlig som noget kan være! Hun sover igennem og er lige begyndt at spise bondebrødshapsere.

Jeg elsker hende så højt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.