Vis mig din 7 måneders elskling :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

lilledittemor

Som overskriften siger - så flash et billede eller et par stykker, af din 7 måneder gamle guldklump.

Fortæl gerne lidt om hvad de kan og måske lige har lært

Min datter er lige fyldt 7 måneder, jeg synes godt nok at det går stærkt. Hun er lige gået op i str. 74 og hun er jo snart ikke en baby mere.

Hun er efterhånden blevet god til at spise sin grød, men det er ikke altid hun gider den - men mors og fars mad er god Hun kan selv sidde og er begyndt at stille sig på alle fire og rokker frem og tilbage.

Når vi er ude, charmer hun så mange som muligt, med smil og pludren og hovedet på skrå.

Hun har krudt i r*ven og gud hvor er hun højt elsket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

babymus77

Nurhhh hvor er hun sød:-) Jeg husker godt den alder.... Min fætters dreng er 8 mdr, og så sjov:-) Han elsker at hoppe, og vil også gerne stå ..... Fantastisk alder;-) Super gode billeder af jeres guld;-) 

Anmeld

29. juli 2012

lilledittemor

Nurhhh hvor er hun sød:-) Jeg husker godt den alder.... Min fætters dreng er 8 mdr, og så sjov:-) Han elsker at hoppe, og vil også gerne stå ..... Fantastisk alder;-) Super gode billeder af jeres guld;-) 

Tusind tak

Det er en super dejlig alder - og de bringer jo bare smil frem på alles læber.

Håber at du snart får dit guld til verden

Anmeld

29. juli 2012

132319

Eeeej, hun ligner vildt meget min fætters søn da han var i den alder -Sjovt

Kær er hun

Anmeld

29. juli 2012

Fenja09

Hvor ser hun skøn ud - smukke øjne!

Min datter er 11 måneder her d. 1 August, og kan ikke helt huske hvad hun kunne da hun var 7 måneder, men hun brugte kun str 62 i tøj. Hun er lige præcis nu kommet i en str 74

/Fenja

Anmeld

29. juli 2012

Wimmie

Som overskriften siger - så flash et billede eller et par stykker, af din 7 måneder gamle guldklump.

Fortæl gerne lidt om hvad de kan og måske lige har lært

Min datter er lige fyldt 7 måneder, jeg synes godt nok at det går stærkt. Hun er lige gået op i str. 74 og hun er jo snart ikke en baby mere.

Hun er efterhånden blevet god til at spise sin grød, men det er ikke altid hun gider den - men mors og fars mad er god Hun kan selv sidde og er begyndt at stille sig på alle fire og rokker frem og tilbage.

Når vi er ude, charmer hun så mange som muligt, med smil og pludren og hovedet på skrå.

Hun har krudt i r*ven og gud hvor er hun højt elsket

Hun er da super sød

Mila er 7 mdr og altid i hopla.

Hun har længe trillet fra ryg til mave, men først i denne uge er hun begyndt at trille tilbage også, hehe
Hun  vil gerne stå op hele tiden, og så snakker hun konstant! 

Hun er også en rigtig charmetrold der smelter hjerter overalt, og vi har stort set aldrig skrigeture. Hun sover igennem og nogle dage sover vi endda længe 

Hun er så småt begyndt at trække sig fremad men har ikke helt fundet ud af at kombinere arme og ben til at kravle.

Hun eeelsker risgrød og øllebrød og er også glad for al slags mos - selv det med "klumper" er ved at være ok nu

Hun bruger 74 i bodyer og 68 i bukser. Hun er knap 72 cm lang og 8,5 kg

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

132319 skriver:

Eeeej, hun ligner vildt meget min fætters søn da han var i den alder -Sjovt

Kær er hun

Tak - men ikke særlig fedt at hun ligner en dreng..

Anmeld

30. juli 2012

132319

Tak - men ikke særlig fedt at hun ligner en dreng..

Babyer i den alder kan være svære at se kønnet på Alle troede at min dreng var en pige og jeg er også ofte blevet spurgt om min datter var en dreng  

Jeg har ikke lige et billede af min fætters søn men det er helt vildt, de kunne i hvert fald sagtens ligne søskende

Anmeld

30. juli 2012

4kløver

Han er godt nok lige blevet 8 mdr.
Han møver sig frem så han er over alt
Han elsker sin mos. Flaske gider han ikke. Han elsker også at stå men sidde selv kan han ikke. Han bliver ked af det når jeg prøver med han så det må vente til han har lyst.
Han har i dag været på knæ og tæer så det gik der sport i.
Han er ved at få tand 5 også elsker han sin søster når hun laver lyde...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juli 2012

lilledittemor

Fenja09 skriver:

Hvor ser hun skøn ud - smukke øjne!

Min datter er 11 måneder her d. 1 August, og kan ikke helt huske hvad hun kunne da hun var 7 måneder, men hun brugte kun str 62 i tøj. Hun er lige præcis nu kommet i en str 74

/Fenja

Tak

Nårh - så er hun da en lille en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.