Orker det ikke mere !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Jupiter skriver:

Vi har prøvet siden april, og jeg kan på alle måder føle din frustration!

Det er en ubeskrivelig skuffelse hver måned - netop fordi man i samme øjeblik ved at det går en hel måned (ca.) før man forhåbentlig, men alligevel ikke med sikkerhed, kommer over den.

Ja det er godt nok forfærdeligt. Var nemmere hvis man bare kunne komme i gang med det samme igen og man heller ikke lige skal igennem 7 dage med menstruation.

for at du snart får en baby i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Men ingen af jer fejler noget? Vil også helst undgå at skulle igennem nogle behandlinger. Man må jo bare holde fanen højt.

Det er i hvert fald min skræk. At noget er sket siden sidste fødsel og at man nu ikke er i stand at blive gravid.. Overanalyserer nemt, farligt,.. I know,. det er bare svært at lade være til tider

Jeg er undersøgt og fejler intet, kæresten skal undersøges snart.

Jeg lader mig ikke rigtig gå på af det. Det lykkedes jo nok enten på den ene eller den anden måde

Anmeld

29. juli 2012

Bella89

håber snart på held for dig/jer

Anmeld

29. juli 2012

Jupiter

Anonym skriver:

Ja det er godt nok forfærdeligt. Var nemmere hvis man bare kunne komme i gang med det samme igen og man heller ikke lige skal igennem 7 dage med menstruation.

for at du snart får en baby i maven

Lige nøjagtig - det er følelsen af at man ingenting kan gøre nu og her!

Det er svært!

sandelig og for dig

Anmeld

29. juli 2012

Pernille Leschøtt

Hej allesammen er der egentlig nogen som ved hvor langt til at der kan gå fra man får sin p-stav taget ud og til man så har mulighed for, at blive gravid? Vi har indtil videre prøvet i ca. 5 md.

Mvh. Pernille.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.