Orker det ikke mere !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

Årrrh lige et brok indlæg herfra.

Vi har prøvet at blive gravide siden januar i år. Så ja, herregud, det er ikke alverdens tid der er gået endnu. Men orker det bare ikke mere. Synes det er forfærdeligt så skuffet man bliver hver eneste gang menstruationen kommer. Og denne måned var jeg sikker.

Det murrede i underlivet, var øm, lidt spændt i brysterne og følte en konstant tissetrang.. Den ene negative test efter den næste blev det til, og fredag kom min menstruation endnu en gang. og ikke nok med det, så siden min fødsel er min cyklus nu på 40-44 dage, hvilket bare gør ventetiden mere uudholdelig.:/

Har den mest fantastiske datter på 1½ år, og nyder hvert øjeblik med hende og prøver at tænke det nok skal komme og vi gør alt hvad vi kan. Men for satan hvor er det bare træls det ikke bare vil lykkedes denne gang. Glæder mig så meget til at kunne gøre hende til storesøster

Bare lidt brok herfra. Go aften til alle derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Vi har prøvet at blive gravide siden januar i år. Så ja, herregud, det er ikke alverdens tid der er gået endnu. Men orker det bare ikke mere. Synes det er forfærdeligt så skuffet man bliver hver eneste gang menstruationen kommer. Og denne måned var jeg sikker.

Det murrede i underlivet, var øm, lidt spændt i brysterne og følte en konstant tissetrang.. Den ene negative test efter den næste blev det til, og fredag kom min menstruation endnu en gang. og ikke nok med det, så siden min fødsel er min cyklus nu på 40-44 dage, hvilket bare gør ventetiden mere uudholdelig.:/

Har den mest fantastiske datter på 1½ år, og nyder hvert øjeblik med hende og prøver at tænke det nok skal komme og vi gør alt hvad vi kan. Men for satan hvor er det bare træls det ikke bare vil lykkedes denne gang. Glæder mig så meget til at kunne gøre hende til storesøster

Anmeld

29. juli 2012

ekebiv

Anonym skriver:

Kender det godt, har også prøvet siden januar. Eller dvs startede projekt baby i august, blev gravid i oktober men havde en MA i december med første mens derefter i januar. Min cyklus er 26 dage og jeg bruger ÆL test men det vil bare ikke lykkedes . Håber vi begge snart står med to fede streger

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Tak for kram

Anmeld

29. juli 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg kender det alt for godt  Vi har prøvet i 2 år

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

ekebiv skriver:

Kender det godt, har også prøvet siden januar. Eller dvs startede projekt baby i august, blev gravid i oktober men havde en MA i december med første mens derefter i januar. Min cyklus er 26 dage og jeg bruger ÆL test men det vil bare ikke lykkedes . Håber vi begge snart står med to fede streger

Årh kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være med en MA. Føler virkelig med dig.

Har også prøvet at bruge æl-teste, men ja, uden resultat, så er gået hen til at sexe ca hver 2. dag i stedet

for at vi begge snart står med to streger.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg kender det alt for godt  Vi har prøvet i 2 år

2 år ?? Det var satme længe :/ Går I i behandling?

Det må være frygteligt at vente så længe på ønskebarnet

KÆMPE kram herfra

Anmeld

29. juli 2012

come2

Anonym skriver:

2 år ?? Det var satme længe :/ Går I i behandling?

Det må være frygteligt at vente så længe på ønskebarnet

KÆMPE kram herfra

Nej vi går ikke i behandling endnu.

Jeg væbner mig med tålmodighed og giver naturen en chance.

Anmeld

29. juli 2012

Jupiter

Vi har prøvet siden april, og jeg kan på alle måder føle din frustration!

Det er en ubeskrivelig skuffelse hver måned - netop fordi man i samme øjeblik ved at det går en hel måned (ca.) før man forhåbentlig, men alligevel ikke med sikkerhed, kommer over den.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Nej vi går ikke i behandling endnu.

Jeg væbner mig med tålmodighed og giver naturen en chance.

Men ingen af jer fejler noget? Vil også helst undgå at skulle igennem nogle behandlinger. Man må jo bare holde fanen højt.

Det er i hvert fald min skræk. At noget er sket siden sidste fødsel og at man nu ikke er i stand at blive gravid.. Overanalyserer nemt, farligt,.. I know,. det er bare svært at lade være til tider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.