:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

26 uger den drillede da jeg skrev det

det mere princippet i han næsten aldrig overholder vores aftaler, og altid vælger alt andet end være her, og med mit bækken må jeg stort set intet jo..

Det kan jeg godt forstå, begyndte det bare fra den egne dag til den anden? Eller er det kommer gradvis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Er barnet planlagt og ønsket af ham også? For det lyder ikke sådan, og man kan jo ikke tvinge en mand der ikke intresserere sig for baby til pludselig at intresserere sig. Er det blevet trukket ned over hovedet på ham at han skal være far, for så er det nok grunden til han holder sig væk, han er ikke klar til at ofre sin frihed. Men synd for dig du står så alene, det må ikke være sjovt

det her med baby er en fælles beslutning vi har taget, så den kan ikke bruges, for han ville ligeså gerne have det som mig selv

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det kan jeg godt forstå, begyndte det bare fra den egne dag til den anden? Eller er det kommer gradvis?

det kom bare fra den ene dag til den anden, og synes det skide hårdt, for elsker ham jo, o se helst tingene kommer p og køre igen

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Michalala skriver:

Det lyder også lidt for mig som om det at skulle pludselige lidt uoverskueligt for ham og at han måske ikke esejler klar til at give afkald på den frihed han har nU. Mon du har prøvet at tale med hamoom det?

Må jeg i øvrigt spørge. Skal I fortsætte med at bo hver for sig når den lille kommer? For så tænker jeg umiddelbart at du også der skal regne med at stå lidt alene med det hårde arbejde. 

det var ligeså meget hans valg som mit og sku have baby..

men nej planene var da vi med tiden sklle flytte sammen selvfølgelig

Anmeld

29. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

det kom bare fra den ene dag til den anden, og synes det skide hårdt, for elsker ham jo, o se helst tingene kommer p og køre igen

Jeg tror, at det hele måske er blevet for meget for ham, tag en snak med han, måske han også selv ved der er er problem.

Anmeld

29. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg tror, at det hele måske er blevet for meget for ham, tag en snak med han, måske han også selv ved der er er problem.

der tror jeg sagtens du kan have ret, men ligemeget hvad er han jo nd til og vænne sig til at han om 10 uger får sin søn, men ved ikke om mange mænd lige får en periode hvor det skræmmer dem når det deres første barn og det kommer tættere og tættere på

men vil prøve og få en ordenlig snak med ham g ta den derfra under alle omstændigheder skal vi jo bevare en god kontakt så den bette har begge sine forældre

Anmeld

29. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

der tror jeg sagtens du kan have ret, men ligemeget hvad er han jo nd til og vænne sig til at han om 10 uger får sin søn, men ved ikke om mange mænd lige får en periode hvor det skræmmer dem når det deres første barn og det kommer tættere og tættere på

men vil prøve og få en ordenlig snak med ham g ta den derfra under alle omstændigheder skal vi jo bevare en god kontakt så den bette har begge sine forældre

Det er lige det jeg tænker, bare man kan snakke sammen bag efter, hvis det ikke går.

Tror alle mænd gør det, nogen i voldsomt grad end andre

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det er lige det jeg tænker, bare man kan snakke sammen bag efter, hvis det ikke går.

Tror alle mænd gør det, nogen i voldsomt grad end andre

vi fik en lang god snak igår aftes, og blev enige m og fortsæte med og være sammen og han lovede og ændre sig på de punkter, så det var dejligt

Anmeld

30. juli 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

vi fik en lang god snak igår aftes, og blev enige m og fortsæte med og være sammen og han lovede og ændre sig på de punkter, så det var dejligt

Super lækkert, håber det så også holder ved

Anmeld

30. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Super lækkert, håber det så også holder ved

det sku det meget gerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.