:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

Anonym trådstarter

er gravid iuge 2 og bor ikke sammen med faren, dog er vi kæreste, nu er det så 8 dage siden jeg har set ham sidst, Lørdag blev jeg indlagt med en bette blødning og smerter, dog var det intet alvorligt med blødningen, men smerterne var pga bækkenløsning, ringede så til min kæreste som var ude med nogle venner, ha tilbød ikke og kom eller noget hvilket jeg ikke synes er okay, når bettemanden er hans, han er ikke særlig god til og overholde vores aftaler, vi havde en aftale Mandag, men der kom han ikke fordi min søn jeg har i forvejen havde skoldkopper og det har han ikke selv haft endnu, de smitter så ikke mere nu, så han sku kom idag, nu er hans morfar der så åbenbart og han kommer ikke igen, er virkelig ked af at han mener alt andet er mere vigtigt end vi er, og når jeg sge det til ham forstår han det slet ikke, han siger bare undsyld jeg en idiot osv, har ikke brg for hans undskldning men for ham forklare jeg så, føler mig dælme svigtet, er det mig der sippet pga hormomer eller? har virkelig brug for nogle råd evt til hvad jeg kan gøre, elsker ham jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

aarhusmor

Jeg antager at du mener uge 12? Nej du er ikke sippet. Men jeg tror du kun får problemer med ham, hvis ikke du tager den alvorlige snak med ham nu og fortæller ham at der kommer et lille ansvar serveret på hans bord

Anmeld

28. juli 2012

Kofoed.

Hvor langt er du? 20 uger? Synes hvis det er meget få gange han ser ham, så skal der være plads til det, men ellers, snak med ham

Men synes også der mangler lidt info

Anmeld

28. juli 2012

Mamalou

Du er nød til at få snakket med ham, og fortælle ham hvordan du oplever hans adfærd og hvad den får dig til at føle.

Vh. Louise

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg antager at du mener uge 12? Nej du er ikke sippet. Men jeg tror du kun får problemer med ham, hvis ikke du tager den alvorlige snak med ham nu og fortæller ham at der kommer et lille ansvar serveret på hans bord

jeg er 26 uger hen, den drillede bare da jeg skrev

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Hvor langt er du? 20 uger? Synes hvis det er meget få gange han ser ham, så skal der være plads til det, men ellers, snak med ham

Men synes også der mangler lidt info

26 uger den drillede da jeg skrev det

det mere princippet i han næsten aldrig overholder vores aftaler, og altid vælger alt andet end være her, og med mit bækken må jeg stort set intet jo..

Anmeld

28. juli 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Du er nød til at få snakket med ham, og fortælle ham hvordan du oplever hans adfærd og hvad den får dig til at føle.

Vh. Louise

synes bare desværre jeg har prøvet og tale med ham en del gange nu, han lover og ændre det, der sker bare ikke rigtig noget

Anmeld

29. juli 2012

TeamRocket

Er barnet planlagt og ønsket af ham også? For det lyder ikke sådan, og man kan jo ikke tvinge en mand der ikke intresserere sig for baby til pludselig at intresserere sig. Er det blevet trukket ned over hovedet på ham at han skal være far, for så er det nok grunden til han holder sig væk, han er ikke klar til at ofre sin frihed. Men synd for dig du står så alene, det må ikke være sjovt

Anmeld

29. juli 2012

Michalala

Det lyder også lidt for mig som om det at skulle pludselige lidt uoverskueligt for ham og at han måske ikke esejler klar til at give afkald på den frihed han har nU. Mon du har prøvet at tale med hamoom det?

Må jeg i øvrigt spørge. Skal I fortsætte med at bo hver for sig når den lille kommer? For så tænker jeg umiddelbart at du også der skal regne med at stå lidt alene med det hårde arbejde. 

Anmeld

29. juli 2012

Michalala

Michalala skriver:

Det lyder også lidt for mig som om det at skulle pludselige lidt uoverskueligt for ham og at han måske ikke esejler klar til at give afkald på den frihed han har nU. Mon du har prøvet at tale med hamoom det?

Må jeg i øvrigt spørge. Skal I fortsætte med at bo hver for sig når den lille kommer? For så tænker jeg umiddelbart at du også der skal regne med at stå lidt alene med det hårde arbejde. 

Ej undskyld stavefejl. Skriver fra mobil. Det lyder som om det at blive far er lidt uoverskueligt for ham. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.