er gravid iuge 2 og bor ikke sammen med faren, dog er vi kæreste, nu er det så 8 dage siden jeg har set ham sidst, Lørdag blev jeg indlagt med en bette blødning og smerter, dog var det intet alvorligt med blødningen, men smerterne var pga bækkenløsning, ringede så til min kæreste som var ude med nogle venner, ha tilbød ikke og kom eller noget hvilket jeg ikke synes er okay, når bettemanden er hans, han er ikke særlig god til og overholde vores aftaler, vi havde en aftale Mandag, men der kom han ikke fordi min søn jeg har i forvejen havde skoldkopper og det har han ikke selv haft endnu, de smitter så ikke mere nu, så han sku kom idag, nu er hans morfar der så åbenbart og han kommer ikke igen, er virkelig ked af at han mener alt andet er mere vigtigt end vi er, og når jeg sge det til ham forstår han det slet ikke, han siger bare undsyld jeg en idiot osv, har ikke brg for hans undskldning men for ham forklare jeg så, føler mig dælme svigtet, er det mig der sippet pga hormomer eller? har virkelig brug for nogle råd evt til hvad jeg kan gøre, elsker ham jo
Anmeld