Wampires skriver:
Lillemanden bliver 1 år d. 19-09 
Har ikke ammet siden han var 5½ mdr.
Jeg har PCO hvor jeg mangler det stof for at mine æg modner så er svært at vide om der kommer ægløsning eller ej.
For at blive gravid var jeg nødt til først at tage provera for at sætte gang i en blødning og dernæst pergotime for at modne æggene.
er kun 29 så håber da virkelig ikke at jeg allerede er igang med overgangsalderen 
Der er en anden læge der overtager for vores når de er på ferie men jeg bryder mig ikke om dem da de virker alt for stressede og mangler overblikket for deres patienter. 
Jeg har selv pco, så kender godt til det, men kan være du så ikke har æl

har du haft 1 mens efter fødslen eller ?
Da jeg stoppede i sin tid på piller, var min cyklus lang, på ca 42-44 dage. blev naturligt gravid, netop som vi ventede mens, til opstart på pergotime, og var startet i metformin behandling. Efter fødslen fik jeg hurtigt mens igen, og cyklus startede, blev kortere og kortere og kortere, nåede ned på 24 dage, for derefter pludselig at ophør, men var ikke gravid, så var æl enten forsinket vildt, gået tilbage i gammel cyklus, eller havde hoppet over, viste sig senere jeg var gravid, så vi tror nu, jeg pludselig var hoppet over i gammel cyklusrytme, da det passede med æl, og hvor langt jeg var, 1 termin hed 4 april, og blev rykket helt frem med termin 1 maj. måske noget lignende kan være sket hos jer, at din æl er hoppet over, eller ophørt, mm din cyklus ikke er gået igang endnu.
er du tilknyttet en gynækolog, for kunne måske være godt at få deres vurdering, et sted hvor de har forstand på pco, oplever selv lægen ikke kender nok til det
håber bestemt ikke du er gået i overgangsalder, håber du kan få svar eller henvisning videre ved en læge en af de nærmeste dage, eller hurtig tid når din egen læge er tilbage fra ferie, hvis du kan vente så længe