Mens uden blod?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.426 visninger
20 svar
3 synes godt om
28. juli 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja nu har jeg søgt og søgt nettet tyndt, men finder faktisk intet konkret svar...

Vores læge har desværre ferie frem til og med 12. august så har ikke rigtig nogen at spørge ad...

Kan man have mens UDEn der kommer blod overhovedet?

Har haft mens smerter, kvalmen, humørsvingningerne, trætheden, og smagt af det når jeg har kysset med kæresten... MEN intet blod på noget tidspunkt...

Det er nu 3. eller 4. måned jeg oplever det her i... har også haft hvad der passer med niv omkring der hvor jeg ville få ægløsning hvis der altså var gang i min cyklus...

Har bare de andre måneder slået det hen til alt muligt andet og sidste måned fik jeg taget blodprøve for graviditet for at være sikker på det ikke var derfor...

Så er der nogen andre der har prøvet det og fået svar fra deres læge om det kan lade sig gøre?..

Det er noget med at blødninger kommer pga små hudskrabninger når slimhinden løsner sig og skal ud men hvad nu hvis man bare ikke får det længere eller at de rifter når at lukkes førend det begynder at bløde særlig meget?

Har haft ekstra meget slim passende med den mængde jeg plejer at have under mens i de dage smerterne osv stod på...

Håber der er nogen med et svar eller som kunne spørge deres læge for svar...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

fairlady

må desværre melde pas...

Anmeld

31. juli 2012

Wampires

slet ingen?

ingen med mulighed for måske at kunne spørge deres læge ad?

Om det kan lade sig gøre at have mens uden der kommer blod...

jeg spørger vores egen så snart han er tilbage fra ferie da jeg er ved at være træt at have generne uden der sker noget...

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Wampires skriver:

Ja nu har jeg søgt og søgt nettet tyndt, men finder faktisk intet konkret svar...

Vores læge har desværre ferie frem til og med 12. august så har ikke rigtig nogen at spørge ad...

Har haft mens smerter, kvalmen, humørsvingningerne, trætheden, og smagt af det når jeg har kysset med kæresten... MEN intet blod på noget tidspunkt...

Det er nu 3. eller 4. måned jeg oplever det her i... har også haft hvad der passer med niv omkring der hvor jeg ville få ægløsning hvis der altså var gang i min cyklus...

Har bare de andre måneder slået det hen til alt muligt andet og sidste måned fik jeg taget blodprøve for graviditet for at være sikker på det ikke var derfor...

Så er der nogen andre der har prøvet det og fået svar fra deres læge om det kan lade sig gøre?..

Det er noget med at blødninger kommer pga små hudskrabninger når slimhinden løsner sig og skal ud men hvad nu hvis man bare ikke får det længere eller at de rifter når at lukkes førend det begynder at bløde særlig meget?

Har haft ekstra meget slim passende med den mængde jeg plejer at have under mens i de dage smerterne osv stod på...

er du på nogen form for prævention, for man kan godt have det sådan uden at have mens på feks mini-piller. hvis ikke ville jeg nok tage en g-test

har i ikke en anden læge i kan kontakte under ferie

Anmeld

31. juli 2012

Mariajny

Wampires skriver:

er der mulighed for at du er gravid ???

Anmeld

31. juli 2012

Wampires

Maja84 skriver:

er du på nogen form for prævention, for man kan godt have det sådan uden at have mens på feks mini-piller. hvis ikke ville jeg nok tage en g-test

har i ikke en anden læge i kan kontakte under ferie

nope ingen prævention netop pga jeg bliver dårlig af hormonerne og ventede på at der skulle starte en mens førend vi ville overveje det for at undgå graviditet for hurtigt igen...

og nej kan heller ikke være gravid da jeg netop i sidste måned fik taget blodprøve for at være 100 på at jeg ikke var det pga konstant kvalme i over 4 uger i træk... den viste intet udover det normale...

Anmeld

31. juli 2012

Wampires

Mariajny skriver:

er der mulighed for at du er gravid ???

nope desværre... fik taget blodprøve i sidste måned for at udelukke en evt graviditet i forbindelse med konstant kvalme...

den viste kun normale niveauer af alting...

Anmeld

31. juli 2012

Kløver

Wampires skriver:

nope ingen prævention netop pga jeg bliver dårlig af hormonerne og ventede på at der skulle starte en mens førend vi ville overveje det for at undgå graviditet for hurtigt igen...

og nej kan heller ikke være gravid da jeg netop i sidste måned fik taget blodprøve for at være 100 på at jeg ikke var det pga konstant kvalme i over 4 uger i træk... den viste intet udover det normale...

hvor læmge siden er det at du har født, kan jo godt gå lang tid inden mens kommer igen eller retter sig ind igen, især hvis man ammer men er nok ikke andet for end snakke med lægen igen. ved du om du har ÆL for ellers kunne det jo være en mulighed at teste for om der kom n evt æl eller flere uden en mens, eller om du ikke har æl. nu ved jeg heller ikke hvor gammel du er, for kunne måske også være en fordel at blive testet for tidlig overgangsalder måske
tror desværre du må vende med lægen, og hvis du ikke kan vente, må der være en anden læge som kan se dig, der plejer at være vagtlæger for hinanden under ferie

men ja mystisk lyder det

Anmeld

31. juli 2012

Carl-Emil's mor

Wampires skriver:

jeg skulle netop til at lave PRÆCIS dette emne for det er fuldstændig KOPI af mit liv

og jeg ved jeg 100% ikke kan være gravid for jeg er enlig uden noget af det sjove så det er ligesom stensikkert...

håber der er en der kan give dig ( og mig ) svar for jeg synes det er lidt utrygt

Anmeld

31. juli 2012

Kamulla

altså umilbart nej.. for mens er en cyklus der sker hver mdr hvor slimhinden bliver udstødt fordi der ikke sidder et befrugtet æg.. så det er ikke muligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.