Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Ja nu har jeg søgt og søgt nettet tyndt, men finder faktisk intet konkret svar...
Vores læge har desværre ferie frem til og med 12. august så har ikke rigtig nogen at spørge ad...
Kan man have mens UDEn der kommer blod overhovedet?
Har haft mens smerter, kvalmen, humørsvingningerne, trætheden, og smagt af det når jeg har kysset med kæresten... MEN intet blod på noget tidspunkt...
Det er nu 3. eller 4. måned jeg oplever det her i... har også haft hvad der passer med niv omkring der hvor jeg ville få ægløsning hvis der altså var gang i min cyklus...
Har bare de andre måneder slået det hen til alt muligt andet og sidste måned fik jeg taget blodprøve for graviditet for at være sikker på det ikke var derfor...
Så er der nogen andre der har prøvet det og fået svar fra deres læge om det kan lade sig gøre?..
Det er noget med at blødninger kommer pga små hudskrabninger når slimhinden løsner sig og skal ud men hvad nu hvis man bare ikke får det længere eller at de rifter når at lukkes førend det begynder at bløde særlig meget?
Har haft ekstra meget slim passende med den mængde jeg plejer at have under mens i de dage smerterne osv stod på...
Håber der er nogen med et svar eller som kunne spørge deres læge for svar...
Anmeld