Så fik Bassen sin Juniorseng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2012

Laulund87

MorDk skriver:

JA præsis. Men kan jo godt forstå ham. Han har ligget i den anden seng fra han var baby. Men måske jeg/vi har været for hurtige det ved jeg ikke... Men lillesøster skal bruge tremmesengen. Og tænkte det var bedst at han vænnede sig til den nye seng inden hun kommer til verden så der ikke sker for meget nyt på en gang. Men altså.... man kunne jo også have købt en ny seng til hende.... (hvis man havde pengene til det)

Nu så jeg lige sengen.. Hvordan vender den? Hvis ikke den vender sådan, kan I jo vende den mod væggen så tremmerne vender ud? Så minder den om en tremmeseng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2012

MorDk

Isabella_mor skriver:

vi træner det allerede ved at fjerne den ene side fra tremmesengen. vi har en juno.. han kan selv kravle ud og ind. nogle dage skal vi lægge ham til 3-4 gange. og andre gange sover han før han rammer hovedpuden... 

det er selvfølgelig ikke det samme. men det vi gør er bare hver gang kan kommer ud så tager vi ham i hånden og så siger vi, så villads nu skal du ind i seng og sove.. nogle gange kommer han ud fordi han lige er tørstig, så får han noget vand og så er det i seng igen.. så hele tiden stille og roligt ind i seng... det kræver tålmodighed.. her ved han godt at når det hedder i seng, så er det i seng.. 

Villads er snart 19 mdr.

Det er samme metode vi bruger. Tror dog vi fulgte ham ind i seng over 50 gange igår. Puha det var lidt hårdt. Han blev jo også lidt ked af det. Så ville han have far så ville han have mor. MEN vi blev nød til at skiftes til at følge ham for jeg er meget svimmel og har ondt i bækkenent.... MEN det lykkedes til sidst! Er meget spændt på hvordan han tager det i aften!

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Nu så jeg lige sengen.. Hvordan vender den? Hvis ikke den vender sådan, kan I jo vende den mod væggen så tremmerne vender ud? Så minder den om en tremmeseng

Der er sengehest på... men tremmerne er slet ikke så høje igen.

Tror ikke det hjælper. Det hele er jo "nyt" i sig selv. Lugten, udseendet mm. Men ja det kunne man gøre men tror ikke det hjælper

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Der er sengehest på... men tremmerne er slet ikke så høje igen.

Tror ikke det hjælper. Det hele er jo "nyt" i sig selv. Lugten, udseendet mm. Men ja det kunne man gøre men tror ikke det hjælper

Han skal nok vænne sig til det, det tager bare tid

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Han skal nok vænne sig til det, det tager bare tid

Ja det tænker jeg også.... Det er altid svært med alt nyt. Men vi må bare have tålmodighed ♥

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Ja det tænker jeg også.... Det er altid svært med alt nyt. Men vi må bare have tålmodighed ♥

Ja som forældre lærer man hvad tålmodighed er

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Ja som forældre lærer man hvad tålmodighed er

Puha ja....

Det kan godt nok være hårdt til tider (specielt hvis man er træt/udkørt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.