Så fik Bassen sin Juniorseng!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.996 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juli 2012

MorDk

Puha... det er hårdt! Vi er gået i "træning"

Han render ind i stuen konstant og er lidt utryg ved situationen forståeligt nok! Men er der nogle gode tricks???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

LR85

Bliv inde hos ham til han er blevet tryg

Anmeld

28. juli 2012

MorDk

Bliv inde hos ham til han er blevet tryg

Puhh.... problemet er bare han blir MEGET ked når han er faldet i søvn når jeg er der og så vågner og jeg er væk... så den metode er vi ikke helt fan af. Men kan godt se det hele er nyt og anderledes... åh sys bare det er svært!!! Men ja du har nok ret.... Manden prøver også nu.... han er derinde...

Anmeld

30. juli 2012

Maja_4000

MorDk skriver:

Puhh.... problemet er bare han blir MEGET ked når han er faldet i søvn når jeg er der og så vågner og jeg er væk... så den metode er vi ikke helt fan af. Men kan godt se det hele er nyt og anderledes... åh sys bare det er svært!!! Men ja du har nok ret.... Manden prøver også nu.... han er derinde...

Lykkedes det ? Og må vi ikke se hans seng ?

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

Det lyder til at han ikke er klar

Min datter var 2 år og 4 måneder før hun fik juniorseng fordi hun var så glad for tremmesengen. Efter hun har fået juniorsengen, har der ikke været det mindste og jeg tror det er fordi vi har ventet til hun var klar

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Det lyder til at han ikke er klar

Min datter var 2 år og 4 måneder før hun fik juniorseng fordi hun var så glad for tremmesengen. Efter hun har fået juniorsengen, har der ikke været det mindste og jeg tror det er fordi vi har ventet til hun var klar

Det var også min tanke... (og får jo lidt ondt i hjertet).... MEN han faldt i søvn igår efter 1 time og 40 minutter.... og han sov hele natten uden problemer.... så vi tager det stille og roligt.

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Lykkedes det ? Og må vi ikke se hans seng ?

Her er den seng vi har købt til ham. Gulliver Juniorseng (Ikea) Der er en sengehest til også

Anmeld

30. juli 2012

Laulund87

MorDk skriver:

Det var også min tanke... (og får jo lidt ondt i hjertet).... MEN han faldt i søvn igår efter 1 time og 40 minutter.... og han sov hele natten uden problemer.... så vi tager det stille og roligt.

Det er jo heller ikke sikkert at det betyder han ikke er klar, måske det bare tager lidt længere tid

Anmeld

30. juli 2012

MorDk

Laulund87 skriver:

Det er jo heller ikke sikkert at det betyder han ikke er klar, måske det bare tager lidt længere tid

JA præsis. Men kan jo godt forstå ham. Han har ligget i den anden seng fra han var baby. Men måske jeg/vi har været for hurtige det ved jeg ikke... Men lillesøster skal bruge tremmesengen. Og tænkte det var bedst at han vænnede sig til den nye seng inden hun kommer til verden så der ikke sker for meget nyt på en gang. Men altså.... man kunne jo også have købt en ny seng til hende.... (hvis man havde pengene til det)

Anmeld

30. juli 2012

Isabella_mor

vi træner det allerede ved at fjerne den ene side fra tremmesengen. vi har en juno.. han kan selv kravle ud og ind. nogle dage skal vi lægge ham til 3-4 gange. og andre gange sover han før han rammer hovedpuden... 

det er selvfølgelig ikke det samme. men det vi gør er bare hver gang kan kommer ud så tager vi ham i hånden og så siger vi, så villads nu skal du ind i seng og sove.. nogle gange kommer han ud fordi han lige er tørstig, så får han noget vand og så er det i seng igen.. så hele tiden stille og roligt ind i seng... det kræver tålmodighed.. her ved han godt at når det hedder i seng, så er det i seng.. 

Villads er snart 19 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.