Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nettemor skriver: Du kan jo altid prøve Har du ikke nogen i familien der kan hjælpe?
Du kan jo altid prøve Har du ikke nogen i familien der kan hjælpe?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: I stedet for at lave hovedet rundt så lavede jeg det ovalt. Startede med 5 lm, 2 fm i 2. maske fra nålen. fm i de næste 2 og 3 fm i sidste maske. Fortsæt på den anden af lm rækken. Du skal gerne ende med at have 12 masker på en omg. og ellers er det bare at kører efter opskriften på hovedet fra der hvor hun har 12 masker på en omgang. Øret har jeg lavet mere spids. I stedet for 4 og 4 masker så har jeg hørt. 3-2-1 giver det mening?
I stedet for at lave hovedet rundt så lavede jeg det ovalt. Startede med 5 lm, 2 fm i 2. maske fra nålen. fm i de næste 2 og 3 fm i sidste maske. Fortsæt på den anden af lm rækken. Du skal gerne ende med at have 12 masker på en omg. og ellers er det bare at kører efter opskriften på hovedet fra der hvor hun har 12 masker på en omgang.
Øret har jeg lavet mere spids. I stedet for 4 og 4 masker så har jeg hørt. 3-2-1 giver det mening?
OK. Super fedt
Månsson skriver: Jo ku være jeg sku høre min svigermor, det kan kun gå bedre en det strikken for det kan jeg så absolut ik
Jo ku være jeg sku høre min svigermor, det kan kun gå bedre en det strikken for det kan jeg så absolut ik
Nettemor skriver: Jamen når du hækler har du jo kun en maske at holde styr på. Så kan være det er mere dig
Jamen når du hækler har du jo kun en maske at holde styr på. Så kan være det er mere dig
Åhr, laver du dem på bestilling?
Min datter ville elske sådan en
Nåårrrh
Den er bare så sød Og hvor er det dejligt at du deler dine fine hæklerier med os andre (elgen er bare for sej! ). Det giver en endnu mere lyst og mod på at gå i krig med det selv
Månsson skriver: Nå før katten jamen det må jeg prøve og kigge lidt på så.
Nå før katten jamen det må jeg prøve og kigge lidt på så.
132319 skriver: Åhr, laver du dem på bestilling? Min datter ville elske sådan en
AalborgPigen skriver: Nåårrrh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128