En lille hurtig en.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2012

Nettemor

Dot D skriver:

såååååååååå sød.....

Taaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Hvis du ik er helt tilfreds, så sender du den da bare til mig! Thea ville blive elde vild med sådan en fin en!! Vh stine

Hehe tak hvor er du sød. Ja det er vist en rigtig pige bamse.. Ikke så stor men fin str.

Jeg har lavet en ny i mine øjne forbedret version Du kan se den på side 1

Anmeld

28. juli 2012

Nettemor

helle85 skriver:

jeg synes den er fin

Tak

Har lavet en ny lidt anderledes som du kan se på side 1 i denne tråd hvis det er

Anmeld

28. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Hvor er den fin!!! Vil du dele opskriften? 

Tak

Ja da. Har fundet den her . Jeg ved ikke om du så den nye lidt anderledes version jeg har lavet men den kan jeg bedre lide. Så har lavet lidt om i opskriften Du må lige sige til hvis du vil have min version kort forklaret

Anmeld

28. juli 2012

L&V

Nettemor skriver:

Ja en lille hello kitty. Er ikke helt tilfreds med hovedet men ved ikke lige hvad jeg skal lave anderledes.. Nogen input?

Du er da rimelig sej, gid jeg ku det men det ville blive et evigheds projekt for mig

Anmeld

28. juli 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Du er da rimelig sej, gid jeg ku det men det ville blive et evigheds projekt for mig

Tak

Nej pjat med dig. Når først det sidder i fingrene så er det intet problem

Anmeld

28. juli 2012

JulieE

Nettemor skriver:

Tak

Ja da. Har fundet den her . Jeg ved ikke om du så den nye lidt anderledes version jeg har lavet men den kan jeg bedre lide. Så har lavet lidt om i opskriften Du må lige sige til hvis du vil have min version kort forklaret

Meget fed blog... Du må da gerne lige komme med dine ændringer 

Anmeld

28. juli 2012

L&V

Nettemor skriver:

Tak

Nej pjat med dig. Når først det sidder i fingrene så er det intet problem

Tror du, jeg forstår ik sådan noget min hjerne vil ikke samarbejde med mine fingre

Anmeld

28. juli 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Meget fed blog... Du må da gerne lige komme med dine ændringer 

I stedet for at lave hovedet rundt så lavede jeg det ovalt. Startede med 5 lm, 2 fm i 2. maske fra nålen. fm i de næste 2 og 3 fm i sidste maske. Fortsæt på den anden af lm rækken. Du skal gerne ende med at have 12 masker på en omg. og ellers er det bare at kører efter opskriften på hovedet fra der hvor hun har 12 masker på en omgang.

Øret har jeg lavet mere spids. I stedet for 4 og 4 masker så har jeg hørt. 3-2-1 giver det mening?

Anmeld

28. juli 2012

Nettemor

Månsson skriver:

Tror du, jeg forstår ik sådan noget min hjerne vil ikke samarbejde med mine fingre

Du kan jo altid prøve Har du ikke nogen i familien der kan hjælpe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.