Bivirkinger efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2009

Jordbærpigen

silden85 skriver:

puha... det synes jeg ikke at det lyder godt

nej.. men din krop skal jo lige ind i en normal rytme igen og finde sin egen cyklus efter at man har taget p-piller. Håber selvfølgelig for dig, at der ikke går så lang tid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
silden85 skriver:

puha... det synes jeg ikke at det lyder godt

min mens blev (mere eller mindre) regelmæssig med det samme! kan afvige med et par dage
Så du kan sagtens være en af dem der får regelmæssig med det samme!

Anmeld

10. maj 2009

silden85

så vil jeg håbe at jeg er en af de heldige

Anmeld

10. maj 2009

silden85

jeg har ikke fået min mens endnu, så jeg er spændt på hvor lang tid jeg skal vente, håber ikke at det bliver alt for lang tid.

Anmeld

11. maj 2009

baby2010

Jeg havde det ret skidt den første måned. Meget ømme/følsomme brystvorter, oppustet, lidt kvalme, murren i underlivet - var sikker på jeg var gravid, men det var bare hormonelle ændringer! Meget misvisende, at graviditet har samme symptomer

Her 2. måned har jeg haft 5 dage (23.-27. april) med murren i underlivet, oppustethed og utilpashed, men det var omkring ÆL, så det kan godt have været det  Nu har jeg siden d. 8. maj haft VILDT ondt i brysterne, og meget ømme brystvorter, samt spændinger i underlivet, der er kommet og gået... Men jeg aner ikke om det er graviditet eller pillestop!

Alt i alt en hård start på livet uden piller for mig -håber det bliver rigtig dejligt nemt for dig!  

Anmeld

11. maj 2009

Jordbærpigen

baby2010 skriver:

Jeg havde det ret skidt den første måned. Meget ømme/følsomme brystvorter, oppustet, lidt kvalme, murren i underlivet - var sikker på jeg var gravid, men det var bare hormonelle ændringer! Meget misvisende, at graviditet har samme symptomer

Her 2. måned har jeg haft 5 dage (23.-27. april) med murren i underlivet, oppustethed og utilpashed, men det var omkring ÆL, så det kan godt have været det  Nu har jeg siden d. 8. maj haft VILDT ondt i brysterne, og meget ømme brystvorter, samt spændinger i underlivet, der er kommet og gået... Men jeg aner ikke om det er graviditet eller pillestop!

Alt i alt en hård start på livet uden piller for mig -håber det bliver rigtig dejligt nemt for dig!  

Nem to gnemt.. jeg har indtil nu haft hovedpine, lændesmerter, øget sexlyst, har kunnet mærke mit underliv osv. Har dog ingen kvalme eller ømme bryster.. oplevde dog her den anden morgen, at der kom lidt væske ud af mine bryster, men har ikke været der siden.

Anmeld

6. april 2012

JanetBJ

ØV, blir helt skuffet når jeg læser om alle de symptomer i har haft, som jeg faktisk også går igennem lige nu. ØV ØV, håbede lidt at det var baby, men nej .. Bare de dumme ppiller som skal ud af kroppen!!

Anmeld

6. april 2012

Line8700

Jeg havde en masse forskellige. Ved ikk hvor lang tid du har taget p-piller, men har har taget dem i ca 10 år.

Min krop kørte også set helt eget løb. Kærsten fik lidt mere skæld ud den første måned, og da jeg nåede til min ægløsning. av av siger jeg bare.

har været stoppet med p-piller i 2 måneder nu, og hver gang op til mit lort, er jeg blevet syg. (influenza agtigt), ved ikke om det bare tilfælde.

Kroppen skal jo pludselig til at vænne sig til at man ikke propper den med "falske" homoner mere. Det kan godt tage et stykke tid.

Anmeld

27. august 2012

Lund18

Puuh jeg har godt nok også haft en del hovedpine, håber det snart holder op Har endnu ikke bemærker andre bivirkninger

Anmeld

27. august 2012

Mulle82

Jeg stoppede for 65 dage siden, og har ikke haft min mens endnu - æv hvor er de træls

Jeg har ømme brystvorter, kvalme, meget mere følsom end normalt og har fået uren hud 

Glæder mig til de hormonelle ændringer er på plads så jeg kan få en lille hule inde i mig i stedet for det her fis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.