Bivirkinger efter p-pille stop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.843 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. maj 2009

Jordbærpigen

Vil blot lige høre, hvilke symptomer/bivirkninger I havde, da I stoppede med p-piller?
Synes min krop kører sig eget løb i disse dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2009

A.

haft ikke noget bivirkninger

Anmeld

10. maj 2009

Nanna1985

Havde ingen birvirkninger

Anmeld

10. maj 2009

Jordbærpigen

Dejligt for jer, må jeg sige. Jeg har både haft hovedpine og har kunnet mærke mit underliv de sidste par dage. Øget sexlyst er der også, hvilket nogen i huset jo bare er glad for

Anmeld

10. maj 2009

silden85

Vil blot lige høre, hvilke symptomer/bivirkninger I havde, da I stoppede med p-piller?

jeg har lige været igemmen min første mdr. efter p-pille stop, de symtomer jeg har haft er kvamle, ondt i mit underliv/mave, ømme bryster ellers har jeg ikke haft nogen. og jeg skulle gerne få min mens. idag men jeg ved ikke hvordan min mens er endnu, og jeg testede negativ her til morgen, så nu må jeg bare vent og se hvornår jeg får min mens

Anmeld

10. maj 2009

Jordbærpigen

silden85 skriver:

jeg har lige været igemmen min første mdr. efter p-pille stop, de symtomer jeg har haft er kvamle, ondt i mit underliv/mave, ømme bryster ellers har jeg ikke haft nogen. og jeg skulle gerne få min mens. idag men jeg ved ikke hvordan min mens er endnu, og jeg testede negativ her til morgen, så nu må jeg bare vent og se hvornår jeg får min mens

Ja der kan jo godt gå op til 3 måneder inden du får din første rigtige mens efter stoppet med pillerne.

Anmeld

10. maj 2009

MaleneG

jsp1984 skriver:

Jeg fik bryst spændninger, en smule kvalme, og ondt i underlivet.

Anmeld

10. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg havde mange bivirkninger da jeg stoppede på pillerne i starten af året; hovedpine, muskelsmerter, kramper i underlivet, kvalme... ja, all of it
Det var egentlig gået væk efter den første rigtige mens, men synes det er været tiltagende de sidste par uger ... bliver spændende at se om der er en anden grund end p-pille stop
knus

Anmeld

10. maj 2009

Jordbærpigen

Caroline86 skriver:

Jeg havde mange bivirkninger da jeg stoppede på pillerne i starten af året; hovedpine, muskelsmerter, kramper i underlivet, kvalme... ja, all of it
Det var egentlig gået væk efter den første rigtige mens, men synes det er været tiltagende de sidste par uger ... bliver spændende at se om der er en anden grund end p-pille stop
knus

Vi krydser fingre

Anmeld

10. maj 2009

silden85

jsp1984 skriver:

Ja der kan jo godt gå op til 3 måneder inden du får din første rigtige mens efter stoppet med pillerne.

puha... det synes jeg ikke at det lyder godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.