så er vi igang igen igen igen næsten:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Det håber jeg for jer!!!

Tak Zafir

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2012

Becks

Sikken en dejligt indlæg at læse

Håber I kommer hurtigt og smertefrit igennem det

Anmeld

28. juli 2012

Becks skriver:

Sikken en dejligt indlæg at læse

Håber I kommer hurtigt og smertefrit igennem det

TAK håber det bedste og forventer det værste. Med 6 aborter i baggagen er det svært og se nogen nem vej!

Hvad med dig???

Anmeld

28. juli 2012

Becks

LISBETH:-) skriver:

TAK håber det bedste og forventer det værste. Med 6 aborter i baggagen er det svært og se nogen nem vej!

Hvad med dig???

Nej I har sgu været hårdt ramt - Håber virkelig ikke I skal igennem alt det én gang til

Jamen efter endnu en Bio efter SA´en, har jeg valgt at holde en pause, sindet var ikke enig, men min krop har virkelig trængt til det.. Jeg har palner om at starte op igen til september, så er min ferie slut og kroppen er forhåbentlig lidt mere med..

Selvom det ikke er alle der enige med mig, sjovt nok folk som ikke selv har prøvet behandlings helvedet

Anmeld

28. juli 2012

Becks skriver:

Nej I har sgu været hårdt ramt - Håber virkelig ikke I skal igennem alt det én gang til

Jamen efter endnu en Bio efter SA´en, har jeg valgt at holde en pause, sindet var ikke enig, men min krop har virkelig trængt til det.. Jeg har palner om at starte op igen til september, så er min ferie slut og kroppen er forhåbentlig lidt mere med..

Selvom det ikke er alle der enige med mig, sjovt nok folk som ikke selv har prøvet behandlings helvedet

Sådan er det. Folk forstår det bare ikke før de selv har prøvet det!

Hele vores familie kiggede også på os som om vi er sindsyge da vi fortalte at vi skulle igang igen! Men altså det kan jeg ikke tage mig af! Det er det vi vil og sådan bliver det!!! Og ved at de i sidste ende vil bakke os op alligevel.

Samme problematik var der da vi besluttede at Elina skulle hedde Elina det mente HELE familien altså ikke hun kunne hedde. Men så fik de besked på at det heldigvis var os der besluttede det og ikke dem! Og nu kan hun ikke hedde andet:-)

Anmeld

28. juli 2012

Becks

LISBETH:-) skriver:

Sådan er det. Folk forstår det bare ikke før de selv har prøvet det!

Hele vores familie kiggede også på os som om vi er sindsyge da vi fortalte at vi skulle igang igen! Men altså det kan jeg ikke tage mig af! Det er det vi vil og sådan bliver det!!! Og ved at de i sidste ende vil bakke os op alligevel.

Samme problematik var der da vi besluttede at Elina skulle hedde Elina det mente HELE familien altså ikke hun kunne hedde. Men så fik de besked på at det heldigvis var os der besluttede det og ikke dem! Og nu kan hun ikke hedde andet:-)

Præcis! Jeg fik smidt i hovedet "At så hårdt var det jo heller ikke at være i behandling, nu måtte jeg tage mig lidt sammen"  

Ja! Det må være deres hovedpine, så længe det er noget I vil og noget I vil kæmpe for, så er det det I skal gøre

Virkelig? Jeg er helt vild med navnet Elina  Men ja, når man først har vænnet sig til det, så kan de netop ikke hedde andet..

Anmeld

28. juli 2012

Nessie

Hvor er det spændende, håber at det lykkes for jer hurtigt

Anmeld

28. juli 2012

smokin

Rigtig meget held og lykke til dig . Det fortjener du virkelig 

Anmeld

28. juli 2012

Nessie skriver:

Hvor er det spændende, håber at det lykkes for jer hurtigt

1000 tak!

Det håber jeg virkelig også

Anmeld

28. juli 2012

Zette skriver:

Rigtig meget held og lykke til dig . Det fortjener du virkelig 

Tak zette. Hvor er du sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.