Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så kan jeg vist for gud ved hvilken gang melde mig ind i denne gruppe.
Har fået brev fra riget og skal til indledende samtale d.11/9 - helt vildt og være igang igen:-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jibbe skriver: Jubiiii det bliver så spændende!
Jubiiii det bliver så spændende!
uha JA meget!!!!
Mutti2B skriver: Det bliver så spændende og jeg for at I får de to eftertragtede streger i første forsøg
Det bliver så spændende og jeg for at I får de to eftertragtede streger i første forsøg
Tak! Det ville være dejligt!
fedt Lisbeth Det var da et dejligt indlæg
held og lykke med processen endnu engang jeg for at det går som smurt i olie, som vi siger herude
Vidunderligeunger skriver: fedt Lisbeth Det var da et dejligt indlæg held og lykke med processen endnu engang jeg for at det går som smurt i olie, som vi siger herude
Tak det håber jeg dælme også
Wauw hvor vildt
Zafir skriver: Wauw hvor vildt
hæ hæ tja det er det vel egentlig lidt Men vi har altid ønsket os 3 børn og jeg får altid hvad jeg ønsker mig - eller næsten, jeg kæmper ihvertfald altid for at få hvad jeg ønsker mig. Så må vi se om det lykkedes:-)
LISBETH:-) skriver: hæ hæ tja det er det vel egentlig lidt Men vi har altid ønsket os 3 børn og jeg får altid hvad jeg ønsker mig - eller næsten, jeg kæmper ihvertfald altid for at få hvad jeg ønsker mig. Så må vi se om det lykkedes:-)
Det håber jeg for jer!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128