Jeg vil væk.. Men er nok for 'bange'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

maria_wlt

Carl-Emil's mor skriver:

Mit svar er ikke skrevet i mangel på respekt eller andet i den stil. Det er skrevet udelukkende for at give dig det så hårdt på skrift som jeg tror måske kan være en hjælp til at give dig et sparket i røven. Er selv skredet fra eksen da mit barn var nyfødt så ved hvad du går igennem og du må GERNE skrive privat til mig

betyder dit barn virkelig så lidt for dig at dit barn skal vokse så usselt op med sådan en far i sin hverdag?

Det er skide hårdt men helt ærligt har lyst til at ruske dig, vende dig på hovedet og al verdens ting for at du kan få ind i den øverste at du skal tag og skride LANGT VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bange for at blive alene? Jesus F Christ prøv lige at hør dig selv en gang  

Er det bedre at leve så søle og usselt et liv som du gør nu end at have en rolig, rar og stabil dejlig hverdag med dit barn?

Ved godt mine ord lyder uendelig hårde men du skriver du har behov for et spark og folk der tillader deres børn at vokse op i sådan et show elsker ikke deres børn nok SET MED MINE ØJNE!!!

Håber fandme du finder dine indre nosser frem og skrider før det er for sent og dit barn og du er helt ødelagte af ham...

kæmpe kram

Lige mine præcise ord... Jesus F Christ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Zafir

Søde søde dig.

Jeg har selv været i et forhold, hvor jeg følte mig bundet på hænder og fødder. LIdt af hvad du beskriver, med at han var sød og dejligt, når I er ude og en nasty shit satan når I er hjemme.
Det er fucked up og en ting er, når man kun er sig selv og det kun går udover sig selv. Men når du har en lilel og endda en der er fortidligt født, så nytter den slags slet ikke noget.

Du skal se at komme væk. Tag på mødrehjælpen til at starte med. Pak de ting du har brug for, mens han er på arbejde og FLYT. Fuck det.
Det er skide godt at du ikek står på lejekontrakten, så får du ikke håret i postkassen.

Bare sørg for at komme væk og brug helt sikkert mødrehjælpen.

Og mht 7/7... sååeee... Din søn skal være meget meget ældre, før han endda kan komme på overnatning og med hvad du fortæller, så skal der vidst også lidt mere til.

Held og lykke og se at pak dine sager!!!

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Jeg har nu fundet mig i alt for meget.. Jrg græder, og vil væk fra ham.. Vi har en søn på 3 mdr, han erfødt tre mdr for tidlig. Jeg har skrevet mange indlæg før om ham.. Håbede altid at alting blev godt  

Han kommer hjem fra arb kl.15.45 spørg om vi ska tá over til hans ven og sige Hej, og nu er vi li kommet hjem derfra.. Han har nok drukket 20 øl og er fuld og derhenne var han glad og når vi kun er os er han sur ... Jeg opdager så at han ikke har spændt vores søn ordentlig fast i autostolen!!!!! Han smed sig på sengen li da vi kom ind a døren.. Inden da, sagde han "er du sur er du sur" jeg svare "nej stop nu jeg altså ikke sur" hvortil han bliver meget sur og svare "du altid sur din sindssyge kælling" jeg ingonere det fordi jeg ved han går amok hvis jeg konfronterer ham og især når han er fuld... Jeg sidder her med min søn og er pisse ked.... Jeg vil ik mere jeg vil væk fra han.  
Jeg ved at mange her på baby har sagt før jeg ska gå fra ham men kan ikke :-( (har skrevet mange indlæg før)
Tror jeg er bange for at blive alene og bange for han reaktion
Trænger til et kæmpe spark i røven så jeg kan gå fra ham.!!! Er så pisse ked af det

Tak fordi du læste...
Undskyld fordi det rodet - er på iPhone 

:-(

Jeg går ikke uden et kram!

Jeg har hverken idéer eller råd, da det i sidste ende alligevel er din beslutning! MEN! AFSTED FOR FA****! Pludselig går det udover jeres barn også! Han virker virkelig til at være meget skidt selskab, desværre

Støt dig op af familie og venner og ta den rigtige beslutning!

Anmeld

27. juli 2012

Stivdie

Søde dig!
Først og fremmest et kæmpe
Du er i en rigtig svær situation, og jeg kan godt forstå, det er svært for dig.
Som jeg ser det har du to muligheder. Du kan tage en snak med kæresten, når han er ædru (og sød?) og fortælle ham, at hans opførsel ikke er ok (når han drikker), og så se hvordan han reagerer på en direkte udmelding. Hvis han til tider er en sød kæreste, så burde han vel være til at snakke med..
Alternativet er, som andre også har foreslået, at du pakker og skrider når han er på arbejde, denne løsning skal du også bruge hvis du tror han vil blive aggressiv ved en evt. konfrontation.

I forbindelse med du går fra kæresten, er der et par ting du skal vide:

- Med et så lille barn vil moderen ALTID blive prioriteret højest ved en deleordning, og det vil i dit tilfælde ikke komme på tale at du skal undvære ham 7 dage ad gangen. Generelt anbefaler de ikke en 7/7 ordning før barnet er langt ældre, da 7 dage er en for lang periode for små børn.

- Vær opmærksom på, at den der har samme adresse som barnet er bopælsforælder og dermed har retten til at bestemme hvor barnet bor (i DK), går i vuggestue, etc. Jeg vil anbefale dig ikke at flytte din adresse fra din kærestes lejlighed, da han så automatisk får bopælen. Hvis du skal have bopælen skal han enten skrive under på, at du flytter barnets adresse eller det skal via statsamtet (så vidt jeg er orienteret). Det er ikke for at skræmme dig, men bare så du ikke pludselig på grund af uvidenhed ender med at stille dig selv i en ringere situation eller fraskrive dig nogle rettigheder. Men hvis du søger ind hos mødrehjælpen kan de helt sikkert hjælpe dig med de præcise regler.

Jeg håber virkelig for dig og den lille, at der snarest kommer styr på situationen, så du får overskud til at blive glad og nyde din baby!

Anmeld

27. juli 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Jeg har nu fundet mig i alt for meget.. Jrg græder, og vil væk fra ham.. Vi har en søn på 3 mdr, han erfødt tre mdr for tidlig. Jeg har skrevet mange indlæg før om ham.. Håbede altid at alting blev godt  

Han kommer hjem fra arb kl.15.45 spørg om vi ska tá over til hans ven og sige Hej, og nu er vi li kommet hjem derfra.. Han har nok drukket 20 øl og er fuld og derhenne var han glad og når vi kun er os er han sur ... Jeg opdager så at han ikke har spændt vores søn ordentlig fast i autostolen!!!!! Han smed sig på sengen li da vi kom ind a døren.. Inden da, sagde han "er du sur er du sur" jeg svare "nej stop nu jeg altså ikke sur" hvortil han bliver meget sur og svare "du altid sur din sindssyge kælling" jeg ingonere det fordi jeg ved han går amok hvis jeg konfronterer ham og især når han er fuld... Jeg sidder her med min søn og er pisse ked.... Jeg vil ik mere jeg vil væk fra han.  
Jeg ved at mange her på baby har sagt før jeg ska gå fra ham men kan ikke :-( (har skrevet mange indlæg før)
Trænger til et kæmpe spark i røven så jeg kan gå fra ham.!!! Er så pisse ked af det

Tak fordi du læste...

Er fuldstændig enig i det første indlæg Carl-Emil's mor skrev.

Syns du skal holde ud til på mandag - mens han er på arbejde ringer du til socialforvaltningennog hører hvor du står henne - det lyder som om, det alligevel kommer til at gå den vej igennem, når du er uenig.
Ring til familie, hør om der er et sted i kan være og få hjælp.
Tirsdag, mens han er på arbejde, pakker du jeres ting, de vigtigste - og smutter .

Noget i den dur .. Planlægning uden hans viden. 

Og en kæmpe kram !

Anmeld

27. juli 2012

PiaMorTil2

Der er kun en vej og det er væk.....

For en eller anden dag så er det jeres barn han opfører sig sådan over for....

Stod selv i noget ligende da jeg fik min første for snart 8 år siden og at komme væk er det bedste der er sket os begge to..

Det er hårdt og det koster kræfter, sved og tårre men det bliver GULD bag efter...

Kæmpe  til dig 

Anmeld

27. juli 2012

LISBETH:-)

Zafir skriver:

Søde søde dig.

Jeg har selv været i et forhold, hvor jeg følte mig bundet på hænder og fødder. LIdt af hvad du beskriver, med at han var sød og dejligt, når I er ude og en nasty shit satan når I er hjemme.
Det er fucked up og en ting er, når man kun er sig selv og det kun går udover sig selv. Men når du har en lilel og endda en der er fortidligt født, så nytter den slags slet ikke noget.

Du skal se at komme væk. Tag på mødrehjælpen til at starte med. Pak de ting du har brug for, mens han er på arbejde og FLYT. Fuck det.
Det er skide godt at du ikek står på lejekontrakten, så får du ikke håret i postkassen.

Bare sørg for at komme væk og brug helt sikkert mødrehjælpen.

Og mht 7/7... sååeee... Din søn skal være meget meget ældre, før han endda kan komme på overnatning og med hvad du fortæller, så skal der vidst også lidt mere til.

Held og lykke og se at pak dine sager!!!

Må erklærer mig fuldstændig enig her!! Kom væk og tag til mødrehjælpen - ved der er en i Nykøbing F. (kunne læse du var fra sydsjælland) De kan også hjælpe dig videre med ny bolig, hvordan du forholder dig til statsamtet osv osv osv. gør det nu mens han sover!!! Pak det mest nødvendige og flyt!

Anmeld

27. juli 2012

Vidunderligeunger

KAN DU SÅ KOMME VÆK og det kan kun gå for langsomt!! Du må indse at det ikke er optimalt for dit barn at være i sådan et forhold med sådan en far.. Og jeg mener virkelig det jeg tilbyder dig nu. Hvis du ikke har andre steder at tage hen og han smider dig ud, så kommer jeg og henter dig herhjem, så har du et trygt sted at være indtil du ved hvad ben du skal stå på og din søn får ro! Jeg er meget alene med begge vores, da min kæreste arbejder meget, så det ville være mig en fornøjelse! at hjælpe dig videre, for at komme væk fra ham. 
Og jeg ved at min kæreste vil bakke op om det!! 
Tænk på din søn for guds skyld  

Anmeld

27. juli 2012

Lenats31

UD med den bunke SKRAMMEL og ind med et NYT LIV uden DET

Anmeld

27. juli 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Tak fordi du læste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.