Jeg vil væk.. Men er nok for 'bange'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.568 visninger
30 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har nu fundet mig i alt for meget.. Jrg græder, og vil væk fra ham.. Vi har en søn på 3 mdr, han erfødt tre mdr for tidlig. Jeg har skrevet mange indlæg før om ham.. Håbede altid at alting blev godt  

Han kommer hjem fra arb kl.15.45 spørg om vi ska tá over til hans ven og sige Hej, og nu er vi li kommet hjem derfra.. Han har nok drukket 20 øl og er fuld og derhenne var han glad og når vi kun er os er han sur ... Jeg opdager så at han ikke har spændt vores søn ordentlig fast i autostolen!!!!! Han smed sig på sengen li da vi kom ind a døren.. Inden da, sagde han "er du sur er du sur" jeg svare "nej stop nu jeg altså ikke sur" hvortil han bliver meget sur og svare "du altid sur din sindssyge kælling" jeg ingonere det fordi jeg ved han går amok hvis jeg konfronterer ham og især når han er fuld... Jeg sidder her med min søn og er pisse ked.... Jeg vil ik mere jeg vil væk fra han.  
Jeg ved at mange her på baby har sagt før jeg ska gå fra ham men kan ikke :-( (har skrevet mange indlæg før)
Tror jeg er bange for at blive alene og bange for han reaktion
Trænger til et kæmpe spark i røven så jeg kan gå fra ham.!!! Er så pisse ked af det

Tak fordi du læste...
Undskyld fordi det rodet - er på iPhone 

:-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Miss Church

Du skal have et kæmpe cyber-kram 

Hvor er det bare forfærdeligt for dig og din søn. Der er da vist ingen tvivl om at i er meget bedre fortjent uden ham! Men det ved du jo godt. 

Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke. 
Du skal ikke tænke på ham og hans reaktion, men på hvordan dig og din søn kan få det uden ham.

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

Jeg har nu fundet mig i alt for meget.. Jrg græder, og vil væk fra ham.. Vi har en søn på 3 mdr, han erfødt tre mdr for tidlig. Jeg har skrevet mange indlæg før om ham.. Håbede altid at alting blev godt  

Han kommer hjem fra arb kl.15.45 spørg om vi ska tá over til hans ven og sige Hej, og nu er vi li kommet hjem derfra.. Han har nok drukket 20 øl og er fuld og derhenne var han glad og når vi kun er os er han sur ... Jeg opdager så at han ikke har spændt vores søn ordentlig fast i autostolen!!!!! Han smed sig på sengen li da vi kom ind a døren.. Inden da, sagde han "er du sur er du sur" jeg svare "nej stop nu jeg altså ikke sur" hvortil han bliver meget sur og svare "du altid sur din sindssyge kælling" jeg ingonere det fordi jeg ved han går amok hvis jeg konfronterer ham og især når han er fuld... Jeg sidder her med min søn og er pisse ked.... Jeg vil ik mere jeg vil væk fra han.  
Jeg ved at mange her på baby har sagt før jeg ska gå fra ham men kan ikke :-( (har skrevet mange indlæg før)
Trænger til et kæmpe spark i røven så jeg kan gå fra ham.!!! Er så pisse ked af det

Tak fordi du læste...

Mit svar er ikke skrevet i mangel på respekt eller andet i den stil. Det er skrevet udelukkende for at give dig det så hårdt på skrift som jeg tror måske kan være en hjælp til at give dig et sparket i røven. Er selv skredet fra eksen da mit barn var nyfødt så ved hvad du går igennem og du må GERNE skrive privat til mig

betyder dit barn virkelig så lidt for dig at dit barn skal vokse så usselt op med sådan en far i sin hverdag?

Det er skide hårdt men helt ærligt har lyst til at ruske dig, vende dig på hovedet og al verdens ting for at du kan få ind i den øverste at du skal tag og skride LANGT VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bange for at blive alene? Jesus F Christ prøv lige at hør dig selv en gang  

Er det bedre at leve så søle og usselt et liv som du gør nu end at have en rolig, rar og stabil dejlig hverdag med dit barn?

Ved godt mine ord lyder uendelig hårde men du skriver du har behov for et spark og folk der tillader deres børn at vokse op i sådan et show elsker ikke deres børn nok SET MED MINE ØJNE!!!

Håber fandme du finder dine indre nosser frem og skrider før det er for sent og dit barn og du er helt ødelagte af ham...

kæmpe kram

Anmeld

27. juli 2012

Kofoed.

ja han er vist ikke den bedste mand i verden, men ved godt det kan være side svært fra kæresten. Vil det måske tre det nemmer, hvis du planlægger flytning og sådan inden du fortæller ham det og sp aftaler med ham, hvordan det skal være med jeres søn og ellers bare lade ham passe sig selv indtil flytningen? Altså hvis du vælger at forlade ham.

Tror desværre ikke det bare lige ændre sig, så håber du finder den bedste vej frem hurtigt, inden jeres søn bliver ramt for hårdt.

Anmeld

27. juli 2012

DitteFisk

Jamen... har han kørt bil når han har drukket 20 øl?? (det med autostolen)..

Jeg HÅBER HÅBER du finder styrken. Du har BRUG FOR at finde styrken.. og det har din søn også! Og det ved du.

Det er forfærdelig hårdt når du står i det og ved hvad du skal gøre! Men når stormen har lagt sig, så vil du blive lettet. Gå ud og find dig selv, hav lidt selvrespekt.

Sender dig stryke og vilje!

Anmeld

27. juli 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Tak fordi du læste...

Jeg syntes du fortjener et knus på din vej..  

Syntes du skal forholde dig roligt lige nu, indtil han er faldet til ro, så syntes jeg du skal putte din søn, og derefter være dig selv lidt, tænke over om du er klar til dette... Så imorgen syntes jeg du skal fortælle ham om dit valg, for jeg kan kun fraråde dig at gøre noget som helst lige nu når han er fuld.. Jeg ved det er hårdt, og især når man har et barn sammen, men du fortjener heller ikke at have det så dårligt.. Så håber du finder ud af noget, du fortjener bedre.  Ser frem til at få en update omkring hvordan det er gået, for ingen skal leve som dig. 

Anmeld

27. juli 2012

Mamalou

Kære dig.

Jeg ved hvor svært og angstprovokerende det kan være at forlade sin kæreste. Pludselig at skulle stå på egne ben med en lille gut, og måske ovenikøbet stadig "kæmpe" med ekskæresten. Det er en svær beslutning, men når den er taget mærker du garanteret allerede lettelse. Der er ingen der er tjent med at være sammen med en mand de ikke er lykkelig med. Du fortjener at være lykkelig! Som jeg hører har du taget beslutningen, så pak de vigtigste ting ned og tá afsted med din søn. Så kan du tage konfrontationen med ham i morgen, når han vågner af sin rus. 

Du er velkommen til at skrive en pb!

Held og lykke.

Vh Louise

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Du skal have et kæmpe cyber-kram 

Hvor er det bare forfærdeligt for dig og din søn. Der er da vist ingen tvivl om at i er meget bedre fortjent uden ham! Men det ved du jo godt. 

Jeg vil ønske dig alt mulig held og lykke. 
Du skal ikke tænke på ham og hans reaktion, men på hvordan dig og din søn kan få det uden ham.

Mange tak  

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

Mit svar er ikke skrevet i mangel på respekt eller andet i den stil. Det er skrevet udelukkende for at give dig det så hårdt på skrift som jeg tror måske kan være en hjælp til at give dig et sparket i røven. Er selv skredet fra eksen da mit barn var nyfødt så ved hvad du går igennem og du må GERNE skrive privat til mig

betyder dit barn virkelig så lidt for dig at dit barn skal vokse så usselt op med sådan en far i sin hverdag?

Det er skide hårdt men helt ærligt har lyst til at ruske dig, vende dig på hovedet og al verdens ting for at du kan få ind i den øverste at du skal tag og skride LANGT VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bange for at blive alene? Jesus F Christ prøv lige at hør dig selv en gang  

Er det bedre at leve så søle og usselt et liv som du gør nu end at have en rolig, rar og stabil dejlig hverdag med dit barn?

Ved godt mine ord lyder uendelig hårde men du skriver du har behov for et spark og folk der tillader deres børn at vokse op i sådan et show elsker ikke deres børn nok SET MED MINE ØJNE!!!

Håber fandme du finder dine indre nosser frem og skrider før det er for sent og dit barn og du er helt ødelagte af ham...

kæmpe kram

Tak for svar.

Du har helt ret!!!!!!

Jeg har nok skrevet det lidt forkert, er ikke bange for at blive alene med vores søn, jeg laver alt her hjemme, jeg kan klare det alene. Og føler mig også lidt alene nogle gange.

MEN jeg har prøvet at gå fra ham for 1-2 uger siden, og holdte virkelig fast.. Jeg står ikke på lejekontrakten, han smed mig ud og sagde jeg skulle skride af helveds til og grinede mig op i hovedet og sagde at dette ikke var min lejlighed! Jeg kunne selvfølgelig ikke gå fra vores søn, han kan jo ikke en gang klare når vores søn skriger og skal have med. Han blev sådan agrasiv og jeg måtte abselut ikke tage vores søn med og han sagde hvis vi gik fra hinanden skulle det være 7/7 ordning og jeg vil ikke have 7/7 ordning! ALDRIG... Og han sagde noget der ramte mig så inderligt hårdt.. Jeg kan næsten ikke skrive det, fordi jeg er så knust, han sagde til vores søn "Ja mor er en so ikke, ja det er hun" JEG GRÆDER HVER GANG JEG TÆNKER PÅ DET 

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

ja han er vist ikke den bedste mand i verden, men ved godt det kan være side svært fra kæresten. Vil det måske tre det nemmer, hvis du planlægger flytning og sådan inden du fortæller ham det og sp aftaler med ham, hvordan det skal være med jeres søn og ellers bare lade ham passe sig selv indtil flytningen? Altså hvis du vælger at forlade ham.

Tror desværre ikke det bare lige ændre sig, så håber du finder den bedste vej frem hurtigt, inden jeres søn bliver ramt for hårdt.

Han har nævnt at han vil have vores søn 7/7 og det vil jeg ALDRIG gå med til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.