Jeg har nu fundet mig i alt for meget.. Jrg græder, og vil væk fra ham.. Vi har en søn på 3 mdr, han erfødt tre mdr for tidlig. Jeg har skrevet mange indlæg før om ham.. Håbede altid at alting blev godt
Han kommer hjem fra arb kl.15.45 spørg om vi ska tá over til hans ven og sige Hej, og nu er vi li kommet hjem derfra.. Han har nok drukket 20 øl og er fuld og derhenne var han glad og når vi kun er os er han sur ... Jeg opdager så at han ikke har spændt vores søn ordentlig fast i autostolen!!!!! Han smed sig på sengen li da vi kom ind a døren.. Inden da, sagde han "er du sur er du sur" jeg svare "nej stop nu jeg altså ikke sur" hvortil han bliver meget sur og svare "du altid sur din sindssyge kælling" jeg ingonere det fordi jeg ved han går amok hvis jeg konfronterer ham og især når han er fuld... Jeg sidder her med min søn og er pisse ked.... Jeg vil ik mere jeg vil væk fra han.
Jeg ved at mange her på baby har sagt før jeg ska gå fra ham men kan ikke :-( (har skrevet mange indlæg før)
Tror jeg er bange for at blive alene og bange for han reaktion

Trænger til et kæmpe spark i røven så jeg kan gå fra ham.!!! Er så pisse ked af det
Tak fordi du læste...
Undskyld fordi det rodet - er på iPhone
:-(
Mit svar er ikke skrevet i mangel på respekt eller andet i den stil. Det er skrevet udelukkende for at give dig det så hårdt på skrift som jeg tror måske kan være en hjælp til at give dig et sparket i røven. Er selv skredet fra eksen da mit barn var nyfødt så ved hvad du går igennem og du må GERNE skrive privat til mig 
betyder dit barn virkelig så lidt for dig at dit barn skal vokse så usselt op med sådan en far i sin hverdag?
Det er skide hårdt men helt ærligt har lyst til at ruske dig, vende dig på hovedet og al verdens ting for at du kan få ind i den øverste at du skal tag og skride LANGT VÆK!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bange for at blive alene? Jesus F Christ prøv lige at hør dig selv en gang
Er det bedre at leve så søle og usselt et liv som du gør nu end at have en rolig, rar og stabil dejlig hverdag med dit barn? 

Ved godt mine ord lyder uendelig hårde men du skriver du har behov for et spark og folk der tillader deres børn at vokse op i sådan et show elsker ikke deres børn nok SET MED MINE ØJNE!!!
Håber fandme du finder dine indre nosser frem og skrider før det er for sent og dit barn og du er helt ødelagte af ham...
kæmpe kram
Anmeld