Se lige denne test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

MaybeBaby

MariaKyedDK skriver:

det passer så desværre ikke helt , jeg har 4 gange haft en positiv test, men INGEN graviditet, og det ved jeg der er mange ( også herinde fra ) som har prøvet, så der kan altså godt komme en strej , selvom man ikke er gravid, desværre...

Hvis ægget ikke befrugtes danner du jo intet Hcg... Det er så en helt anden historie om ægget sætter sig fast og bliver der.
Men sådan som det ser ud nu og med en tidligere test der underbygger opbygning af hcg ja så er hun jo i skrivende stund gravid.
Ja, der er stadig risiko for bio-kemisk tab, men der er også risiko for tab længere hen i graviditeten, men som sagt så er jeg 100 på hun lige nu er gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anonym trådstarter

MariaKyedDK skriver:

det passer så desværre ikke helt , jeg har 4 gange haft en positiv test, men INGEN graviditet, og det ved jeg der er mange ( også herinde fra ) som har prøvet, så der kan altså godt komme en strej , selvom man ikke er gravid, desværre...

Jeg er nu sikker på den er der, er på dag 39 i cyklus uden mens, så lang har den aldrig været. Og det med den blev tydeligere fra første test, og det er to forskellige mærker

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Tanjadamgaard skriver:

Den er da klart positiv, stort tillykke herfra 

Tak

Anmeld

27. juli 2012

Miss Church

Tillykke!!

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Miss Church skriver:

Tillykke!!

Tak

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

Hvad siger i? I forgårs oprettede jeg et emne om at have lavet en test som var MEGA svagt positiv, man kunne knap ane stregen. I dag, 2 dage senere har jeg testet igen og lavet nedenstående test. Hvad siger i? Er den ikke god nok? Og tror i HCG stiger fint nok, når man knap nok kunne se den for 2 dage siden??

Det er vores nr 2

Oprettede dette emne i forgårs:

https://www.baby.dk/debat/184816pi1/proever-at-bliv e-gravid/hjaeaeaeaelp-mig-med-en-test-.aspx

TILLYKKE

Anmeld

27. juli 2012

simone-baby93

Tillykke med den lille spire  

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

HeidiØ skriver:

TILLYKKE

Tak

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

simone-baby93 skriver:

Tillykke med den lille spire  

Mange tak!

Anmeld

27. juli 2012

Lenats31

JOV! Sørme om du ikke er gravid . det der er da ikke en utydelig streg. Den er da tydelig synes jeg ihvert fald.

God weekend

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.