Se lige denne test!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Den er da helt sikkert positiv - STORT tillykke!! 

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

stort tilykke med gravditeten!

Tusind tak

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

pastry26 skriver:

Jo da! Tillykke!! 

Tak!

Anmeld

27. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

H

Jeg er også sikker på den er der, er mere nervøs for om der kan være noget "galt". Fx en forestående SA eller GUL, når nu den bare var klart positiv første gang! Men okay, når HCG stiger så fint, så er der nok ikke noget galt!

Hvornår testede du med den første?

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Hvornår testede du med den første?

Jeg vil tro jeg var 4+2/3 stykker

Anmeld

27. juli 2012

MaybeBaby

Anonym skriver:

Jeg vil tro jeg var 4+2/3 stykker

Men hvis vi nu siger du "kun" er 4+0, så har du jo 2-3 dage før du er samme sted som med den første. og der kan ske meget på et par dage som du så på billederne

Anmeld

27. juli 2012

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Men hvis vi nu siger du "kun" er 4+0, så har du jo 2-3 dage før du er samme sted som med den første. og der kan ske meget på et par dage som du så på billederne

Nåh ja, sådan havde jeg egentlig ikke tænkt på det Tak for det, det gør mig lidt mere tryg!

Anmeld

27. juli 2012

MariaKyedDK

MaybeBaby skriver:

Hvor er det spændende!!!! Men jeg er 100 på den er der. Min var svagere med min søn, men som min læge sagde, der kan kun komme noget frem på testen, hvis den er der

det passer så desværre ikke helt , jeg har 4 gange haft en positiv test, men INGEN graviditet, og det ved jeg der er mange ( også herinde fra ) som har prøvet, så der kan altså godt komme en strej , selvom man ikke er gravid, desværre...

Anmeld

27. juli 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Hvad siger i? I forgårs oprettede jeg et emne om at have lavet en test som var MEGA svagt positiv, man kunne knap ane stregen. I dag, 2 dage senere har jeg testet igen og lavet nedenstående test. Hvad siger i? Er den ikke god nok? Og tror i HCG stiger fint nok, når man knap nok kunne se den for 2 dage siden??

Det er vores nr 2

Oprettede dette emne i forgårs:

https://www.baby.dk/debat/184816pi1/proever-at-bliv e-gravid/hjaeaeaeaelp-mig-med-en-test-.aspx

Jeg tror bestemt den er der, i og med at den bliver tydligere dagende efter

TILLYKKE

Anmeld

27. juli 2012

Tanjadamgaard

Anonym skriver:

Hvad siger i? I forgårs oprettede jeg et emne om at have lavet en test som var MEGA svagt positiv, man kunne knap ane stregen. I dag, 2 dage senere har jeg testet igen og lavet nedenstående test. Hvad siger i? Er den ikke god nok? Og tror i HCG stiger fint nok, når man knap nok kunne se den for 2 dage siden??

Det er vores nr 2

Oprettede dette emne i forgårs:

https://www.baby.dk/debat/184816pi1/proever-at-bliv e-gravid/hjaeaeaeaelp-mig-med-en-test-.aspx

Den er da klart positiv, stort tillykke herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.