Jeres bedste sommeropskrift på kyllingefilet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

tarkoflen

MortilElias2010 skriver:

Uha der har jeg en nem skøn sommerret...

Kyllingefileten på panden

Køb babymix-salat (en masse forskellige slags salatblade blandet)

Steg lidt bacontern til topping

Tilsæt i babymix salaten feta, tomat, agurk og det I nu kan lide.. bland jeres egen lille græsk inspirerede salatdressing af .... *går lige ud til skabet...* Balsamico Eddike *kun et lille skvæt, ca. 2 tsk-fulde og 2 spiseske-fulde Ekstra Jomfru Olivenolie og tilsæt sukker indtil I syntes det har en lækker smag.

Put det i salaten, steg kyllingefileten - læg den ovenpå salaten når færdigstegt og brug bacontern som topping. Mættende på den gode måde og I kan altid få flute til ved siden af  mums.

Uhmm det lyder også lækkert vi har fået salat en gang i denne uge, så må se om jeg kan overtale manden til salat igen

Tak for forslaget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

MortilElias2010

tarkoflen skriver:

Uhmm det lyder også lækkert vi har fået salat en gang i denne uge, så må se om jeg kan overtale manden til salat igen

Tak for forslaget.

Nå ja, det er jo lige dét (her er det mig, der er sådan) men ellers har I den til en anden god gang hvor du er i vildrede med en kylling

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

MortilElias2010 skriver:

Nå ja, det er jo lige dét (her er det mig, der er sådan) men ellers har I den til en anden god gang hvor du er i vildrede med en kylling

Det er nemlig lige det vi har altid godt med gode opskrifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.