Jeres bedste sommeropskrift på kyllingefilet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juli 2012

tarkoflen

Hej piger

Jeg har taget kyllingefilet op til aftensmad, og jeg er totalt tom for ideer til en lækker sommerret... Det kan ikke rigtig blive på grill, desværre

Men har I bare et super godt forslag til, hvad jeg skal gøre ved dem?

Manden er ikke pjattet med at de bliver fyldt med flødeost =( så den går heller ikke...

Hmm vi er lidt vanskelige kan jeg godt se, håber der er nogle der kan hjælpe alligevel

Rigtig god fredag i skønt vejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Sujan

Blandes med rucola, pasta og pesto:-)

Eller laves med en salat og brøndkarsedressing:-)

Eller hjemmelavet kyllinge sandwich med bådkartofler til

Anmeld

27. juli 2012

Carl-Emil's mor

tarkoflen skriver:

Hej piger

Jeg har taget kyllingefilet op til aftensmad, og jeg er totalt tom for ideer til en lækker sommerret... Det kan ikke rigtig blive på grill, desværre

Manden er ikke pjattet med at de bliver fyldt med flødeost =( så den går heller ikke...

Hmm vi er lidt vanskelige kan jeg godt se, håber der er nogle der kan hjælpe alligevel

du svitser dem på panden også kommer du en skive frisk mozzarella oven på og kommer dem så i ovnen til osten er smeltet - ikke gylden men smeltet. hertil kan der serveres frisk pasta med pesto - MUMS

god fornøjelse

Anmeld

27. juli 2012

HeidiØ

tarkoflen skriver:

Hej piger

Har I en pande med grillfunktion? Ellers bare steg dem Måske krydder dem lidt bed de krydderier i kan li!

En god salat dertil, men ristede pinjekerne, æbler, granatæble, forårsløg.. alt muligt lækkert crunchy.

Og så nogle nye kartofler, ovnstegte med basilikum og olie!

Et lille hvidløgsflute til samt en go sovs - kan anbefale bretagne eller cafe de paris til kylle

Anmeld

27. juli 2012

Leneur

Skær dem igennem på langs og panerer dem først i mel, så æg og rasp krydret med salt og peber med frisk pasta en god tomatsovs og salat til.

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

Sujan skriver:

Blandes med rucola, pasta og pesto:-)

Eller laves med en salat og brøndkarsedressing:-)

Eller hjemmelavet kyllinge sandwich med bådkartofler til

Uhmm det lyder lækkert det hele gode forslag, tusind tak

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

Carl-Emil's mor skriver:

du svitser dem på panden også kommer du en skive frisk mozzarella oven på og kommer dem så i ovnen til osten er smeltet - ikke gylden men smeltet. hertil kan der serveres frisk pasta med pesto - MUMS

god fornøjelse

Tusind tak, det lyde lækkert, den ryger med i overvejelserne

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

HeidiØ skriver:

Har I en pande med grillfunktion? Ellers bare steg dem Måske krydder dem lidt bed de krydderier i kan li!

En god salat dertil, men ristede pinjekerne, æbler, granatæble, forårsløg.. alt muligt lækkert crunchy.

Og så nogle nye kartofler, ovnstegte med basilikum og olie!

Et lille hvidløgsflute til samt en go sovs - kan anbefale bretagne eller cafe de paris til kylle

Den lyder lækker den salat, det var en ny variation, jeg ikke kendte

Den ryger med i udbud tak for hjælpen!

Anmeld

27. juli 2012

tarkoflen

Leneur skriver:

Skær dem igennem på langs og panerer dem først i mel, så æg og rasp krydret med salt og peber med frisk pasta en god tomatsovs og salat til.

Mums det lyder også lækkert tak for hjælpen.

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

tarkoflen skriver:

Hej piger

Uha der har jeg en nem skøn sommerret...

Kyllingefileten på panden

Køb babymix-salat (en masse forskellige slags salatblade blandet)

Steg lidt bacontern til topping

Tilsæt i babymix salaten feta, tomat, agurk og det I nu kan lide.. bland jeres egen lille græsk inspirerede salatdressing af .... *går lige ud til skabet...* Balsamico Eddike *kun et lille skvæt, ca. 2 tsk-fulde og 2 spiseske-fulde Ekstra Jomfru Olivenolie og tilsæt sukker indtil I syntes det har en lækker smag.

Put det i salaten, steg kyllingefileten - læg den ovenpå salaten når færdigstegt og brug bacontern som topping. Mættende på den gode måde og I kan altid få flute til ved siden af  mums.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.