Anbefal et godt foder mod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2012

twinny

Carl-Emil's mor skriver:

undskyld men det er altså en lille løgner den der

BARF er ikke specielt dyrer når du gør det op i dyrlæge regninger mm plus de fleste steder der forhandler BARF har procent ordninger

Men Acana eller orijen er de bedste alternative efter BARF

Du kan også få tør-BARF: K9  men DET er dyrt

Hehe. På den måde... Ja, vores hunde er aldrig til dyrlægen. jo self til rec vaccination også videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

Solstrålebørn skriver:

Jeg bruger skam også lakseolie til hunde og ikke til mennesker... Kunne aldrig drømme om at give ham olie som ikke er beregnet til hunde... 

Hvad ligger prisen på i det der Acana, hvis du ved det? 

godt nok

Der har bare været lidt mange herinde som har brugt alm. menneske olie til deres dyr

uuuhi mener den ligger på 539 eller deromkring nu for 13.5 kg foder

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

Carl-Emil's mor skriver:

godt nok

Der har bare været lidt mange herinde som har brugt alm. menneske olie til deres dyr

uuuhi mener den ligger på 539 eller deromkring nu for 13.5 kg foder

Okey... Hvis jeg ikke røg på elevløn så havde jeg fluks købt det... 

Anmeld

26. juli 2012

B&J

Solstrålebørn skriver:

Årh du er min helt egen expert, endda også for min kat... 

Lakseolien for han hver dag og den køre vi på nu i 4. måned... 

Men jeg har fundet noget foder hos Petworld som indeholder omega 3 og omega 6 og det er denne her  http://shop.petworld.dk/product/all-dog/all-dog-.aspx#top 

Plejer normalt at købe det de har i Rema1000 eller Lidl... 

Håber du kan hjælpe mig lidt på vej... Min expert... 

uhh jamen så kommer det med pelsen det er altså også lidt svært for dyrne iår fordi den varme og kulde for vores kat har været i fæld 2 gang inde for 3mdr fordi vejret er så mærkeligt hihihihihih.. ellers gør hun det ikke..

men jaaa Carl-Emil's mor har jo svarede mig helt klart acana pacifica der er masser af fisk og den vil give et ekstra skud med omega 3-6 og den skal ikke have så meget af det da det mætter mere og man kan få et bæger med så du kan veje det op og vejledningen står bag på... så det er ikke så dyrt fordi man skal give mindre mad og det smager af meget meget mere hus hunde... og husk ingen rugbrød eller kartofler eller nået i den dur

Anmeld

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

Solstrålebørn skriver:

Okey... Hvis jeg ikke røg på elevløn så havde jeg fluks købt det... 

altså du har til LÆNGE med den sæk

min GR vejer 40 kg han spiser 450 gram om dagen

Mange steder kan du også få rabat eller hver 6 sæk gratis eller den stil

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

B&J skriver:

uhh jamen så kommer det med pelsen det er altså også lidt svært for dyrne iår fordi den varme og kulde for vores kat har været i fæld 2 gang inde for 3mdr fordi vejret er så mærkeligt hihihihihih.. ellers gør hun det ikke..

men jaaa Carl-Emil's mor har jo svarede mig helt klart acana pacifica der er masser af fisk og den vil give et ekstra skud med omega 3-6 og den skal ikke have så meget af det da det mætter mere og man kan få et bæger med så du kan veje det op og vejledningen står bag på... så det er ikke så dyrt fordi man skal give mindre mad og det smager af meget meget mere hus hunde... og husk ingen rugbrød eller kartofler eller nået i den dur

Han får slet ikke noget af vores mad...  Jeg takker for hjælpen... 

Anmeld

26. juli 2012

B&J

Solstrålebørn skriver:

Han får slet ikke noget af vores mad...  Jeg takker for hjælpen... 

jamen så har han det jo alt for godt

men håber da lakseolien kan gå ind og hjælpe noget mere med tiden evt give ham et ekstra pump ind til du kan se der sker mere

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

B&J skriver:

jamen så har han det jo alt for godt

men håber da lakseolien kan gå ind og hjælpe noget mere med tiden evt give ham et ekstra pump ind til du kan se der sker mere

Jeps... findes der ikke andre slags foder som er med fisk til lidt mindre i pris? 

Anmeld

26. juli 2012

B&J

Solstrålebørn skriver:

Jeps... findes der ikke andre slags foder som er med fisk til lidt mindre i pris? 

ummm...

jeg ved det faktisk ikke...

men evt søg på fodder med fisk i men HUSK der skal være mere kød ind korn i og kødet skal gerne stå hvor mange procent der er der i ellers er det et ja LORTE fodder og man ved ikke hvad der er der i, og der skal helst være min 40-55% kød der i og det 40-55% skal gerne være fisken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.