Anbefal et godt foder mod...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.213 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. juli 2012

Solstrålebørn

Vi har en labber han på 4 år... Rigtig dejligt, skøn osv...  Der er et problem året rundt... 

Han er ikke en langhåret labber, han har bare godt med pels og fælder året rundt... Det vil sige støvsugeren bliver svinget 1 gang om dagen året rundt... 

Har nævnt det over for dyrlægen, de siger at den race fælder... Hmm, men da ikke året rundt... Det gør vores, de siger han ser sund og rask ud... 

Vi har givet ham lakseolie over en periode og det hjalp lige lidt på det, men ikke meget... 

Så kommer spørgsmålet... 

Anbefal noget hundefoder som kan afhjælpe lidt på det fældning, nedsætter svingturen med støvsugeren til et par gange om ugen....  

Og evt. en ca pris på det? Ikke for dyrt... 

Anyone? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2012

B&J

fodder med fisk i masser af FISK ingen korn.... de skal have de omega 3-6fedt...

og lakseolie hvor længe bruge du det??? man skal min køre 3mdr før det virkelig går igang og gerne mere og man skal give det hverdag ellers virker det ikke og vildlakseolien er bedst... og hvis ens dyr fælder meget jamen så er det et pump mere ind alm....

og hvis man giver det rigtige fodder og lakseolien og ca½år efter kan du se forskeld måske mere for det er jo rent naturligt så det kan tage siden huden skal jo have tid til at finde den rette igen lige som os mennesker vi har godt af fisk osv...

for alm fælder en hund 2-4gange om året helt vildt, men forskelligt fra årstiden og vejret og varmen kulden osv....

håber du finder en løsning

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

B&J skriver:

fodder med fisk i masser af FISK ingen korn.... de skal have de omega 3-6fedt...

og lakseolie hvor længe bruge du det??? man skal min køre 3mdr før det virkelig går igang og gerne mere og man skal give det hverdag ellers virker det ikke og vildlakseolien er bedst... og hvis ens dyr fælder meget jamen så er det et pump mere ind alm....

og hvis man giver det rigtige fodder og lakseolien og ca½år efter kan du se forskeld måske mere for det er jo rent naturligt så det kan tage siden huden skal jo have tid til at finde den rette igen lige som os mennesker vi har godt af fisk osv...

for alm fælder en hund 2-4gange om året helt vildt, men forskelligt fra årstiden og vejret og varmen kulden osv....

håber du finder en løsning

Årh du er min helt egen expert, endda også for min kat... 

Lakseolien for han hver dag og den køre vi på nu i 4. måned... 

Men jeg har fundet noget foder hos Petworld som indeholder omega 3 og omega 6 og det er denne her  http://shop.petworld.dk/product/all-dog/all-dog-.aspx#top 

Plejer normalt at købe det de har i Rema1000 eller Lidl... 

Håber du kan hjælpe mig lidt på vej... Min expert... 

Anmeld

26. juli 2012

Hollybaby

Prøv at tjekke Olivers foder, det er sundt, og rimelig billigt. Man får det leveret til døren.
Vi har også en hund, som fælder virkelig meget, især efter kastration. Der er bare ikke noget værre end store totter pels på gulvet!
Jeg har så købt en fantastisk hundebørste som hedder furminator. Den kan virkelig anbefales.  

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Solstrålebørn skriver:

Men jeg har fundet noget foder hos Petworld som indeholder omega 3 og omega 6 og det er denne her  http://shop.petworld.dk/product/all-dog/all-dog-.aspx#top 

Rema's er det væreste l*rt jeg længe har prøvet. Undskyld mit sprog. Begge vores hunde fælde helt vildt og fik skæl. Og vores lille hunde fælder ALDRIG normalt

Jeg kan anbefale BARF. det er dyrt og meget arbejde. Ellers ved jeg ikke.

Anmeld

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

Solstrålebørn skriver:

med det foder så beder du fuldstændig selvom det og du beder også selvom at han skal blive røv syg, have det elendigt og risikere endnu flere sygdomme..

nææææh du skal ud i kornfrit produkt som B&J skriver - Acana har lavet Pacifica ( mener jeg det staves ) den er med rent fisk

Husk du kan ikke bare bruge menneske fiske olie da det er bearbejdet på en anden måde en lakeolie til dyr så hunde optager ikke den olie der er lavet til mennesker

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

Rema's er det væreste l*rt jeg længe har prøvet. Undskyld mit sprog. Begge vores hunde fælde helt vildt og fik skæl. Og vores lille hunde fælder ALDRIG normalt

BARF vil jeg rigtig gerne, men pengene er der bare ikke til det, da jeg snart ryger på elevløn... 

Anmeld

26. juli 2012

Carl-Emil's mor

twinny skriver:

undskyld men det er altså en lille løgner den der

BARF er ikke specielt dyrer når du gør det op i dyrlæge regninger mm plus de fleste steder der forhandler BARF har procent ordninger

Men Acana eller orijen er de bedste alternative efter BARF

Du kan også få tør-BARF: K9  men DET er dyrt

Anmeld

26. juli 2012

twinny

Solstrålebørn skriver:

BARF vil jeg rigtig gerne, men pengene er der bare ikke til det, da jeg snart ryger på elevløn... 

Okay. det er også et kæmpe arbejde. Jeg håber du finder noget der passer til din hund.

Anmeld

26. juli 2012

Solstrålebørn

Carl-Emil's mor skriver:

med det foder så beder du fuldstændig selvom det og du beder også selvom at han skal blive røv syg, have det elendigt og risikere endnu flere sygdomme..

nææææh du skal ud i kornfrit produkt som B&J skriver - Acana har lavet Pacifica ( mener jeg det staves ) den er med rent fisk

Husk du kan ikke bare bruge menneske fiske olie da det er bearbejdet på en anden måde en lakeolie til dyr så hunde optager ikke den olie der er lavet til mennesker

Jeg bruger skam også lakseolie til hunde og ikke til mennesker... Kunne aldrig drømme om at give ham olie som ikke er beregnet til hunde... 

Hvad ligger prisen på i det der Acana, hvis du ved det? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.